تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810003484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انتظامي با تبعيت از ولايت معنا و هويت پيدا مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
نيروي انتظامي با تبعيت از ولايت معنا و هويت پيدا مي کند موج - رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا با بيان اين که اگر به ولايت به عنوان منشأيي فياض متصل نباشيم، موجوديتي نخواهيم داشت، گفت: معنايي و هويت نيروي انتظامي در گرو تبعيت از ولايت است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار غلامرضا رضاييان، در همايش مشترک پليس امنيت عمومي با «جامعة المصطفي العالميه» که در مدرسه علميه امام خميني (ره) استان قم برگزار شد، با بيان اين که بايد اعمال، افکار و اقدامات ما در چارچوب ولايت قرار گيرد تا ولايي زندگي کنيم، گفت: اگر به ولايت که منشأ فياض است، متصل نباشيم، موجوديتي نخواهيم داشت، اگر پليس نيز به ولايت متصل نشود، نمي‌تواند بر مردم تأثير بگذارد.
وي ادامه داد: پليس افتخار مي‌کند که در يک زمان مقدس يعني دوران انقلاب اسلامي و تحت امر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و نيز در يک مجموعه‌اي مقدس همچون نيروي انتظامي به جامعه اسلامي خدمت مي‌کند که رهبر معظم انقلاب، تعبير«مجاهدان في سبيل الله» را در مورد آن به کار برده‌اند.
رضاييان با بيان اين که برخي فعاليت‌هاي پليس همه سطوح جامعه را دربر مي‌گيرد و برخي از مأموريت‌ها نيز براي افراد و صنوف مختلف است، گفت: نيروي انتظامي بايد خود را موظف بداند تا در کنار اين دو مسووليت، اقدامات ويژه‌اي را نيز به منظور اجراي دستورات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) انجام دهد و با توجه به تأکيدات معظم له در مورد تکريم و احترام طلبه‌هاي غير ايراني، اقدامات لازم را در اين زمينه انجام داده تا رضايتمندي اين سفيران اسلام و تشيع را به همراه داشته باشد.
رئيس جامعة المصطفي العالميه آيت الله عليرضا اعرافي، نيز در ادامه، ضمن تبريک فرارسيدن هفته نيروي انتظامي و گراميداشت ياد و خاطره شهدا، اظهار داشت: نيروي انتظامي، پيشگامان تأمين امنيت جامعه هستند و فرماندهي انتظامي استان قم نيز در اين راستا در تأمين امنيت اجتماعي؛ به‌ خصوص در مراسم‌هاي عبادي و مذهبي از جمله مراسم نماز جمعه، اقدامات ارزشمندي را انجام داده و مي‌دهد.
آيت الله اعرافي با اشاره به ولايت‌پذيري مالک اشتر، عنوان داشت: مالک اشتر فرمانده بزرگ، آگاه، دانشمند، رکن استوار سپاه حضرت علي (ع) و مطيع محض ولايت بود که مي‌تواند الگويي جذاب و الهام‌بخش براي نيروي انتظامي باشد.
رئيس جامعة المصطفي العالميه تصريح کرد: نيروي انتظامي که جايگاه رفيعي در ايران اسلامي در راستاي تأمين امنيت اين دژ استوار در جهان دارد، بايد به اين سيماي جذاب مالک اشتر تأسي کند.
امام‌جمعه قم با اشاره به سه ويژگي مالک اشتر از نظر حضرت علي (ع) در نامه 13 نهج‌البلاغه، بيان داشت: امام علي (ع) در مورد خصوصيت اول مالک اشتر مي‌فرمايند: مالک فرمانده‌اي است که من از سستي و کوتاهي او نگران نيستم، پس اراده‌اي عميق و استوار داشته است و از مالک ترس از سقوط، انحراف نمي‌رود، پس داراي بصيرت و بينايي عميق بوده است.
آيت الله اعرافي ادامه داد: ويژگي دوم مالک اشتر از منظر نامه حضرت علي (ع)، اين است که مالک هرکجا که بايد شتاب کند، کندي در او راه ندارد و هر جا که بايد بايستد، مي‌ايستد.
امام‌ جمعه قم تصريح کرد: هفته ناجا فرصت مناسبي است تا پليس با توجه به اين ويژگي‌ها خود را با بازسازي و بازپروري کند و اين مباني فکري و روحي را در خود تقويت نمايد که بحمدالله نيروي انتظامي در اين مسير قرار دارد.
آيت الله اعرافي در ادامه به جايگاه ويژه استان قم اشاره و بيان کرد: امروز شهر قم يک ذات، معنا و مفهوم والايي دارد که در تاريخ کشور ما، کمتر شهري چنين در جهان شناخته شده و داراي چنين ابعاد بين‌المللي است.
وي با بيان اين که حدود 50 هزار طلبه از 120 کشور جهان در اين استان تحصيل مي‌کنند، گفت: چندين هزار طلبه نيز فارغ‌التحصيل شده‌اند و به عنوان سفيران اسلام و تشيع در کشورهاي مختلف و از راه‌هاي گوناگون، به فعاليت‌هاي علمي و فکري مي‌پردازند که اين بسيار ارزشمند است.
امام‌ جمعه قم با بيان اين که جامعة المصطفي با حدود 100 مرکز در سراسر دنيا در ارتباط است و به برکت وجود حضرت معصومه (س) و حوزه‌هاي علميه، شهر قم در سطح دنيا نورافشاني مي‌کند و به يک شهر علمي و بين‌المللي تبديل شده است، گفت: هر دو مجموعه بايد در کنار هم براي خدمت به مردم و اعتلاي گفتمان انقلاب اسلامي تلاش کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن