تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش زنده تجمع عاشورائيان گيلان از تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
قائم مقام صدا و سيماي مرکز گيلان خبر داد: پخش زنده تجمع عاشورائيان گيلان از تلويزيون موج-تالش- قائم مقام صدا و سيماي مرکز گيلان از پخش زنده تجمع عاشورائيان شهرستان‌هاي مختلف اين استان از شبکه‌هاي باران و ملي در ايام دهه ماه محرم امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از تالش،حسن ظهيري شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگي پخش مستقيم تجمع عاشورائيان اين شهرستان به برگزاري منسجم برنامه‌هاي ويژه ماه محرم در تالش اشاره کرد.
وي با بيان اين که تجربيات پخش زنده برنامه‌هاي ويژه ماه محرم در سال‌هاي گذشته موجب برطرف شدن نواقص و تقويت نقاط قوت در سال جاري مي‌شود، افزود: يکي از نقاط قوت، مکان‌يابي است که در سال‌هاي گذشته از نظر مکاني و تجمع مردمي مشکلات کمتري داشتيم.
قائم مقام صدا و سيماي مرکز گيلان گفت: اميدواريم با تمهيداتي که امسال پيش‌بيني شده بتوانيم پخش زنده موفق برنامه‌هاي دهه ماه محرم را از شبکه باران و شبکه ملي داشته باشيم.
وي با اشاره به اينکه هماهنگي بسيار وسيعي در مرکز گيلان صورت گرفته است، تصريح کرد: پيگير اين مساله هستيم که بتوانيم در يک بازه زماني در شبکه‌هاي سراسري و بين‌المللي، برنامه‌هاي ويژه ماه محرم را پخش کنيم.
ظهيري تجمع عاشورائيان را اقدامي دشمن‌شکن خواند و افزود: اين تجمع موجب همگرايي، اتحاد و دوستي بين اقوام، فرق و مذاهب مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌هاي عزاداري ماه محرم از جنوب تا شرق و غرب گيلان به صورت منسجم و يکپارچه از شبکه باران و ملي به صورت زنده پخش مي‌شود.
اين مقام مسوول پخش زنده مراسم عزاداري عاشورائيان مردم تالش به صورت منسجم را از ساعت 14 تا 17 عصر روز تاسوعاي حسيني عنوان کرد و يادآور شد: براي برقراري تناسب در پخش برنامه‌هاي عزاداري حسيني، آستارا، رودبار و انزلي را هم اضافه کرده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن