تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعضی که تهمت و افترا زدند، حسابشان با خدا خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظریف: بعضی که تهمت و افترا زدند، حسابشان با خدا خواهد بود وزیر امورخارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد که در ایام حضور در هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به وظیفه خود در مقام وزیر خارجه عمل کرده و دیدگاه های ایران را در مجامع بین المللی به خوبی مطرح کرده باشد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 08:11

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدجواد ظریف روز دوشنبه در آخرین ساعات حضور خود در نیویورک در گفت و گو با خبرنگاران ماحصل فعالیت ها و دستآوردهای خود را درایام برگزاری هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل تشریح کرد.
وی گفت: در این ایام علاوه بر دیدارهای متعدد با سران و نمایندگان سیاسی کشورهای مختلف از آمریکای لاتین تا اروپا وکشورهای منطقه خاورمیانه، با سازندگان سیاست در آمریکا چه درحوزه افکار عمومی وچه درمجامع تحقیقاتی و مطالعاتی نیز دیدار و گفتگوهایی داشته است.
وی در مجموع محورهای اصلی این دیدارها و گفت و گوها را در 3 حوزه خلاصه کرد و در ادامه گفت که همزمانی این ایام با وقوع حادثه جانگداز منا طبعا باعث شد که بخش زیادی از گفتگوهای وی با سران ونمانیدگان سیاسی جهان از اروپا گرفته تا آمریکای لاتین و یا منطقه پیرامون حول محور همین مسئله باشد.
وی اضافه کرد که این گفت و گوها نتایج مثبتی هم در این خصوص در برداشته و قرار شده است که اقداماتی در این رابطه صورت بگیرد که به گفته او هنوز کافی نخواهد بود.
به گفته ظریف، یکی دیگر از موضوعاتی که در این دیدارها مورد بحث قرار گرفت، اجرای دقیق و مرحله به مرحله برجام بود، با این موضوع که با آغاز اجرای قانونی این توافقنامه، طرف های غربی آمادگی کافی برای عمل کردن به وظایف خود در این خصوص راداشته باشند.
وزیر امور خارجه افزود: یکی دیگر از مسائل عمده ای که در دیدارهای وی با وزرای خارجه کشورهای مختلف دنیا مورد بحث قرار گرفت، بحران های منطقه خاورمیانه و به خصوص یمن و سوریه بود.
وی با ابراز تاسف از این که برخی ازهمسایگان ایران نشان داده اند که به دنبال راه حل سیاسی برای حل این بحران ها نیستند، گفت: این کشورها تلاش می کنند تا نیات سیاسی و اهداف منطقه ای خود را به مردم یمن تحمیل کنند و با به خاک و خون کشیدن مردم این کشور به دنبال یک پیروزی بگردند که ازنظر ما غیرممکن خواهد بود.
ظریف در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدارها موضوعات دیگری هم مورد گفت و گو قرار گرفته است یانه؟ گفت: برجام عمده موضوع مورد بحث در این دیدارها بود.
وی افزود: در دیدار با وزیر خارجه آمریکا نیز پیرامون مسائل و مشکلات احتمالی داخلی آمریکا در رابطه با اجرای برجام چه درسطح دولت های ایالتی و چه دولت مرکزی این کشور بحث و گفت و گو کردیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص واکنش برخی از گروه های تندرو داخلی نسبت به دیدار تصادفی و دست دادن او با رییس جمهور آمریکا، گفت: وظیفه من در مقام وزیر خارجه کشور حضور در مجامع بین المللی است و این ایام بهترین فرصت را برای طرح دیدگاه های ایران با سران و رهبران سیاسی جهان در اختیار او گذاشته که امیدوارم توانسته باشم از این فرصت به نحو احس استفاده کرده باشم.
وی افزود: بعضی دوستان هم که به من توهین کرده اند و یا تهمت و افترا زده اند، ان شاءالله حسابشان را با خدا خواهند داشت. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن