تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820357059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: استیضاح وزیر راه ضربه به توسعه پایدار کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گودرزی: استیضاح وزیر راه ضربه به توسعه پایدار کشور است
وزیر ورزش و جوانان گفت: عباس آخوندی چهره ای متخصص، پرتلاش و آشنا به نیازهای کشور در حوزه راه و شهرسازی است، حذف وی با استیضاح از سوی مجلس ضربه بزرگی به توسعه پایدار، زیرساخت ها و پیشرفت کشور در این حوزه تخصصی وارد خواهد کرد.
آفتاب : محمود گودرزی دوشنبه شب در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به مطرح شدن بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی مجلس شورای اسلامی، افزود: آخوندی چهره ای پرتلاس، فنی و آشنا به نیازهای کشور در این حوزه مهم و ساختاری است.


به گزارش آفتاب، گودرزی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی در این مدت به خوبی توانسته خدمات شایسته ای داشته باشد و حذف ایشان ضربه بزرگی به توسعه پایدار و زیر ساختها و پیشرفت کشور در این حوزه تخصصی وارد خواهد کرد.


وزیر ورزش و جوانان توسعه شبکه حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی و همچنین تکمیل و بهره برداری بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر طی دو سال فعالیت دولت یازدهم را از جمله اقدامات ارزشمند وزیر راه و شهرسازی دانست و افزود: برنامه های خوب آخوندی در جذب سرمایه گذاری خارجی در شرایط حساس امروز کشور بسیار ارزشمند بوده است.


وزیر راه و شهرسازی سومین وزیری است که از ابتدای کار دولت یازدهم یعنی از تابستان 1392 تاکنون برای استیضاح و برطرف کردن نگرانی و دغدغه ی عده ای از نمایندگان در زمینه ی سوءمدیریت وزارتخانه تحت امرش راهی خانه ی ملت می شود.


این استیضاح در حالی قرار است عملی شود که بسیاری از امضا کنندگان در نتیجه ی پاسخ های وزیر در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی یک ماه اخیر امضاهای خود را پس گرفته اند اما این اصرار پرسش برانگیز تعداد معدودی نماینده قانع نشده (تنها 13 نفر) است که وزیر را پای میز استیضاح می کشاند.




تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن