تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815635518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاييان: نوروزي اصلا اعتراض نمي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۶ب.ظ)
با شکست عمان حريفان را مي ترسانيم رضاييان: نوروزي اصلا اعتراض نمي کرد موج- هافبک تيم ملي گفت: شرايط تيم خيلي اميدوارکننده است و مي تواند جزو بهترين تيمهاي فوتبال ايران شود.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون فوتبال، رامين رضاييان درباره آخرين شرايط تيم ملي در دوبي و همچنين رويارويي با تيم عمان به صحبت پرداخت:

حدود هشت روز از اردوي تيم ملي در دوبي مي گذرد. شرايط تا به حال چگونه بوده است؟
تمرينات باشگاهي ما تا اين حد فشرده و تاکتيکي نيست. خيلي فشرده و خوب در حال تمرين هستيم. اين براي ما بسيار خوب است. بدنهايمان بايد به اين شرايط عادت کند. بهترين کار اين بود که در امارات تمرين کنيم؛ جايي که به لحاظ آب و هوايي بيشترين شباهت را به هواي عمان دارد. از فدراسيون به خاطر امکانات خوبي که براي ما در اين اردو فراهم کرده تشکر مي کنم. در جايي که هستيم، فقط بايد به تمرين فکر کنيم و فکر مي کنم اين شرايط خيلي به ما کمک مي کند که براي بازي با عمان آماده شويم. بايد عمان را ببريم تا در عمل ثابت کنيم واقعا بهترين تيم آسيا هستيم و ترسي در دل حريفانمان ايجاد کنيم. بايد نتيجه اي بگيريم که رضايت کارلوس کي روش را بر آورده کنيم چرا که کادر فني براي لحظه به لحظه اردو برنامه دارد و اين نشان مي دهد که بازي مهمي داريم. خيلي مهم است که بتوانيم در ديدار برابر عمان و ژاپن به موفقيت برسيم چرا که با نتايج اخير واليبال و کشتي انگار ورزش ايران طلسم شده و بايد اين طلسم را بشکنيم و دل مردم را بعد از روزهاي تلخي که در اين چند وقت براي همه ما رقم خورده شاد کنيم.

بازي با عمان از اين جهت مي تواند براي ما خيلي مهم باشد که سالهاست اين تيم را شکست نداده ايم و در آخرين بازي هم به اين تيم باختيم.
اين بازي براي ما حيثيتي است. بايد به قدري آماده باشيم که حتي در صورتي که داور هم با آنها بود، ما کار خودمان را انجام دهيم و حريف را شکست دهيم. البته نبايد حريف را دست کم بگيريم. فکر مي کنم با مربي اي که داريم، نمي توانيم هيچ حريفي را دستکم بگيريم. يک بار اين کار را کرديم که در بازي با ترکمنستان نتيجه اش را ديديم. با جديتي که سرمربي تيم ملي از خود نشان داده و رفتار بزرگترهاي تيم همه بازي با عمان را جدي گرفته اند. کساني که اين چند روز تمرينات تيم ملي را از نزديک ديده اند، حتما به خوبي متوجه اين موضوع شده اند.

تو از بازيکنان جواني بودي که کي روش با تيم به استراليا برد اما بعد از جام ملتها دوباره ترکيب تيم ملي جوانتر شد. آيا واقعا مي شود به اين بازيکنان جوان براي آينده فوتبال ايران دل بست.
اول بايد به خاطر حضورم در جام ملتها از سرمربي تيم ملي تشکر کنم. با وجود اينکه در تيم انتهاي جدول بازي مي کردم اما کي روش من را به تيم ملي دعوت کرد. ابتدا به اردوي آفريقاي جنوبي دعوت شدم و با انگيزه خيلي زياد در آن اردو حضور داشتم اما اصلا باورم نمي شد در ليست نهايي براي جام ملتها قرار بگيرم. تجربه حضور در آن جام براي آينده فوتبالي من خيلي مهم بود. الان در تيم ملي خيلي راحت هستم و استرسم خيلي کم شده است. کي روش مربي بزرگي است و شرايط بازيکنان جوان را مي داند. بازيکنان بزرگي هم که در تيم ملي داريم، خيلي به بازيکنان جوان کمک مي کنند. آنها مدام با جوانترهاي تيم ملي صحبت مي کنند و مدام انگيزه مي دهند و اين باعث مي شود بازيکناني مثل ترابي يا پورعلي گنجي خودشان را به خوبي نشان بدهند. يا وقتي يک بازيکن جوان اشتباهي در زمين مرتکب مي شود، بزرگترهاي تيم به جاي اعتراض به بازيکن انگيزه مي دهند. اين شخصيتي است که کي روش به تيم ملي داده است. به نظرم شرايط اين تيم خيلي اميدوارکننده است و مي تواند جزو بهترين تيمهاي فوتبال ايران شود. تنها ما به بازي تدارکاتي و اردوهاي خوب و با کيفيت نياز داريم. اميدوارم همه مسوولان ورزش کمک کنند تا اين تيم بتواند مثل جام جهاني قبل، دل مردم ايران را شاد کند.

اين روزها فوتبال ايران به خاطر اتفاقي که براي هادي نوروزي افتاد در شوک است. حتما اين موضوع براي شما که هم بازي نوروزي بوديد سختتر هم هست.
بله واقعا همينطور است و ما خودمان هنوز در شوک اين اتفاق هستيم. هادي مدام جلوي چشم ماست. وقتي سر تمرين مي رويم، وظيفه داريم که بر روي تمرين تمرکز کنيم اما وقتي به اتاق بر مي گرديم، هادي جلوي چشمهايمان مي آيد. آن روز پنج صبح بود که براي نماز صبح بيدار شده بوديم و مهدي ترابي به من اين خبر را داد ولي من اصلا آن را باور نکردم تا اينکه در يکي از سايتها خبر را ديدم و آنجا بود که باور کردم، کاپيتان مان فوت کرده است. خيلي ناراحت شدم و هنوز هم آن را باور نکرده ام. اميدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. درست است که مدت کمي در پرسپوليس با هادي همبازي بودم اما مدت زيادي بود که او را مي شناختم.

در همه اين سالها کسي خاطره بد يا اعتراض و گلايه اي در اين فوتبال پر سر و صدا از نوروزي سراغ نداشت.
دقيقا. از رفتارش در تيم برايتان بگويم. هيچ وقت در تمرينات يا بازيها وقتي پاس اشتباه مي دادم اعتراض نمي کرد و بر عکس هميشه من را تشويق هم مي کرد و روحيه مي داد. وقتي ما از بزرگترهاي تيم مي گفتيم، يکي از اين بزرگها هادي بود که مدام به بازيکنان جوان اعتماد به نفس مي داد و حرفهاي او خيلي به ما و به ويژه به من انگيزه مي داد. اميدوارم همه به ياد هادي بمانيم و تماشاگران هم دقيقه 24 او را تشويق کنند و شماره هادي عزيز بايگاني شود. ضمن اينکه فکر مي کنم خانواده هادي به حمايت همه ما نياز دارد و نبايد آنها را يک لحظه هم تنها بگذاريم.

فوت هادي نوروزي شايد بزرگ ترين بدشانسي پرسپوليس در اين فصل باشد.
صد در صد. ما به لحاظ روحي و رواني کار بسيار سختي خواهيم داشت. اين موضوع تنها به پرسپوليس و بازيکنانش محدود نمي شود. ما امسال از ناحيه داوري لطمه ديديم. البته اشتباه ها عمدي نبوده اما اگر الان در بالاي جدول بوديم، احتمالا اين اتفاق در خواب براي هادي رخ نمي داد. او کاپيتان تيم بود و احساس مسووليت مي کرد. نمي گويم همه استرس ايجاد شده بر روي هادي به خاطر فوتبال بود اما او کاپيتان تيم بود و برابر هواداران احساس وظيفه مي کرد. در اينجا از هواداران فوتبال مي خواهم مقابل اتفاقات و نتايج کمي صبور باشند. شايد باورتان نشود اما يک کامنت بد زير يکي از پست ها، به لحاظ روحي و رواني بعضي از بازيکنان فوتبال را حسابي به هم مي ريزد. فقط کافي است يک بازيکن، يک روز نتواند مثل هميشه باشد، آن وقت است که چشممان را روي همه روزهاي خوبش مي بنديم و شروع مي کنيم به انتقاد. بازيکني که داخل زمين مي رود از همه زندگي اش مي گذرد و جلوي توپ و ضربات استوک قرار مي گيرد. در مرگ هادي فوتبال و اتفاقات اين فصل خيلي تاثيرگذار بود. با اين همه امسال بايد تلاشمان را دو برابر کنيم تا بتوانيم با قهرماني روياي هادي را تعبير کنيم. ان شاءالله که بتوانيم به قهرماني برسيم و جام قهرماني را به او تقديم کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن