تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806314043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با شنیدن خبر فوت هادی نوروزی شوکه شدم/ کرار را راضی کنند که برود/ بزرگترین بحران در کمین استقلال است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
آتیلا حجازی با شنیدن خبر فوت هادی نوروزی شوکه شدم/ کرار را راضی کنند که برود/ بزرگترین بحران در کمین استقلال است

آتیلا حجازی؛
با شنیدن خبر فوت هادی نوروزی شوکه شدم/ کرار را راضی کنند که برود/ بزرگترین بحران در کمین استقلال است
آتیلا حجازی پیش‌بینی می‌کند که استقلال با یک بحران مالی جدی روبرو است.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نزدیک به یک ماه از مهاجرت آتیلا حجازی به ترکیه می‌گذرد. با تک‌پسر اسطوره آبی گپ و گفتی داشتیم که می‌خوانید.   به دوري از وطن عادت كرده‌ايد؟
حضورتان عرض كنم من براي يكسري كارها از قبل براي سفر به تركيه برنامه ريخته بودم، آپارتماني نيز تهيه كردم و با همسر و دخترم فعلاً ساكن اينجا هستيم تا ببينيم با گذر زمان چه مي‌شود اما درباره دوري بايد بگويم دلم براي دوستان و خانواده و به خصوص مادرم تنگ مي‌شود. فاصله‌مان خيلي هم زياد نيست و با يك پرواز 5/2، 3 ساعته مي‌توانيم يكديگر را ببينيم.   براي چه مدت قصد داريد در تركيه بمانيد؟
مشخص نيست. شايد كوتاه باشد و شايد بلندمدت. بستگي دارد به رتق و فتق امور.   شنيده مي‌شود در حوزه مسكن فعاليت داريد؟
دنبال راه‌اندازي مدرسه فوتبال هستم اما يك پروسه چند ماهه دارد. اكنون هم مدير فروش يك شركت خصوصي در زمينه ساخت و فروش مسكن هستم.   بازار مسكن در تركيه هم راكد است؟
راكد نيست اما فعلاً رونق زيادي ندارد و به مرور شرايط بهتر خواهد شد.   پدربزرگ شما هم در بازار مسكن فعاليت مي‌كرد؟
بله، ايشان يك مغازه معاملات ملكي داشته كه من نديدم.   در صفحه شخصي‌تان براي درگذشت هادي نوروزي پست گذاشته‌ايد. صحبت خاصي در اين زمينه داريد؟
هادي نوروزي را چند بار ديده بودم. جدا از اينكه مي‌دانستم جوان خوبي است، از او به خاطر معرفتش تشكر كردم چون بعد از پرواز ابدي ناصر حجازي، آقاي نوروزي و البته بسياري از پرسپوليسي‌ها با ما ابراز همدردي كردند و در مناسبت‌هاي مختلف ياد پدر را گرامي داشتند. خود هادي نوروزي قاب عكس ناصر حجازي را به زمين برد و پيراهني تنش كرد كه عكس پدر رويش حك شده بود. حقيقتاً از شنيدن خبر شوكه شدم چون هادي جوان بود و شرايط جسماني خوبي داشت و قبل از فوتبال به صورت حرفه‌اي كشتي مي‌گرفت اما بعد از 3،2 ساعت باورم شد بار سفر از اين دنيا را بسته است. اين مصيبت بزرگ را به جامعه ورزش ايران، به همه پرسپوليسي‌ها و حتي استقلالي‌ها كه نوروزي را دوست دارند و به خانواده محترم هادي عزيز تسليت عرض مي‌كنم. اميدوارم اهالي ورزش به فكر فرزندان نوروزي باشند.   يك روز بعد از اكران خصوصي مستند ناصر حجازي، شما از ايران رفتيد و درباره نقاط ضعف و قوت مستند صحبت‌هاي مختلفي صورت گرفت.
اكران خصوصي را مي‌گذارند تا اهالي فن و دوستان عيب و ايرادها را بگويند. مسلماً سعي مي‌كنيم نقاط ضعف اين مستند را به حداقل برسانيم.   برومند و زرينچه به قدري ناراحت شدند كه از شخص شما گلايه كردند.
هر دوي اين عزيزان همبازي من بوده‌اند. اميدوارم كار را درست جلو ببريم تا دلخوري ايجاد نشود.   قصد بازگشت به تهران را نداريد؟
چرا، براي سر و سامان دادن به آكادمي فوتبال ناصر حجازي بايد به امور رسيدگي كنم. باعث افتخارمان است اين آكادمي در چند شهر ايران و حتي در شهر لندن انگليس فعاليت گسترده دارد و با حساسيت مربيان خود، شاگردان خوبي را پرورش مي‌دهد. اولويت آكادمي فوتبال ناصر حجازي، پرورش دوستداران فوتبال و آموزش صحيح آنهاست و هرگز درآمدزايي در اولويت نبوده و به همين دليل از اين آكادمي استقبال خوبي به عمل آمده است. اكنون كه فصل پاييز شروع شده، براي ترم پاييز و زمستان هم فعاليت مي‌كنيم و شاگرد داريم و اين موضوع باعث خرسندي‌مان است.   از استقلال چه خبر؟
فرصت گذشته را براي رصد اوضاع فوتبال ندارم اما مي‌دانم بزرگترين تهديد در كمين استقلال است. اين تهديد همان بحران مالي است كه يك تيم را از داخل و بيرون مورد حمله قرار مي‌دهد. در اين خصوص وزارت ورزش به عنوان متولي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس بايد وارد عمل شود. اگر وزارتخانه مالك دو باشگاه است، بايد آنها را تأمين كند.   الان كه تمرينات استقلال شروع شده، باز شاهد غيبت جاسم كرار هستيم.
كرار طبق قراردادي كه بسته، حق و حقوقش را مي‌خواهد. از روز اول مي‌دانستند او روي دريافت مطالباتش چقدر حساسيت دارد. اخراجش كنند هم به فيفا شكايت مي‌كند و پولش را چند سال ديگر مي‌گيرد. اگر پول به باشگاه تزريق شد كه هيچ، اگر مي‌دانند پول به حساب‌شان نمي‌آيد، با كرار سر مبلغي توافق كنند و بگذارند اين آدم هميشه معترض از استقلال جدا شود.   صحبت خاصي داريد؟
در فضاي مجازي، هواداران فوتبال‌دوست پيگير احوالم هستند كه از آنها تشكر مي‌كنم.   450



۱۳/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن