تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802505012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جامع بسته‌های بیمه ای در شهرک‌های صنعتی ایران اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عضو هیئت مدیره صنایع کوچک ایران:
طرح جامع بسته‌های بیمه ای در شهرک‌های صنعتی ایران اجرا می شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 2932735 - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
استانها > قزوین

قزوین- عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: به منظور کاهش ریسک در تولید و کمک به صنعتگران در تسهیل و رونق اقتصادی فعالیتها، طرح جامع بسته‌های بیمه‌ای در صنایع کوچک اجرا می شود. به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی ظهر دوشنبه در جمع مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین قزوین که در محل مرکز خدمات فنآوری وکسب و کار این شهرک برگزار شد اظهارداشت: از سال ۹۰ که کشور وارد شرایط رکود تورمی شد مشکلات زیادی برای واحدهای تولیدی ایجاد شد و از جمله شاهد انبار شدن محصولاتی هستیم که بازار ندارد و برای آن باید فکری شود. سلیمانی بیان کرد: در شرایط پسا تحریم باید کاری کنیم تا بتوان از مشکلات عبور کرده و به فعالیتها سامان دهیم که در این راستا دولت چند برنامه دارد تا در کنار کنترل تورم با تزریق منابع مالی به صنعت و تولید کمک کند.

عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصریح کرد: هیچ اقتصادی در کشورهای توسعه یافته با تورم دورقمی روبرو نیست لذا باید هم قیمت ارز و هم روابط بین الملل از ثبات مطلوبی برخوردار باشد تابتوان باتزریق منابع مالی ازمحل هدفمندی یارانه هابتوان به کارآفرینان و تولید کنندگان کمک کرد. سلیمانی یادآورشد: دستیابی به بازار کشورهای منطقه نیازمند راهکار و برنامه ریزی است که صادرات یکی از راههای دستیابی به این مهم است که روسیه، عراق و افغانستان یکی از بازارهای هدف برای محصولات ایرانی است. وی اضافه کرد: با استفاده از قوانین رفع موانع تولید و ظرفیت صندوق حمایت از سرمایه های کوچک تا سقف سه میلیارد تومان برای خرید مواد اولیه و فروش محصول تسهیلات داده می شود که کمک موثری در تولید است. عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهارداشت: در نیمه دوم امسال قرار است منابع مالی خوبی در بخش تولید تزریق شود که اگر بتوانیم از آن به طور هدفمند استفاده کنیم نتایج خوبی خواهد داشت. سلیمانی یادآورشد: با توجه به بالا بودن ریسک در تولید باید آرامش فکری صنعتگران را فراهم کنیم که یکی از کارها پوشش بیمه ای است که در این راستا با امضاء تفاهم نامه با بیمه ایران خدمات متنوعی را در داخل شهرک های صنعتی به صاحبان صنایع ارائه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تولیدکننگان باید فقط دغدغه تولید داشته باشند نه این که برای هر کاری وقت بگذارند و با یک حادثه کوچک تمام اندوخته و سرمایه هایشان را از دست بدهند لذا پوشش بیمه از کارهای ضروری است. سلیمانی گفت: مدیران تولید نباید همه زنجیره تولید را به تنهایی اداره کنند بلکه نهادهای دیگر می توانند وارد کار شده و به تسهیل در امور کمک کنند تا کارها شتاب گیرد. عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در راستای توسعه بیمه و حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط و بهره مندی این بنگاهها از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیت های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک بنگاههای کوچک با تفاهم نامه امضاء شده با بیمه ایران طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته های بیمه ای ویژه ای برای صنایع کوچک و متوسط کشور عملیاتی شده که در استانهای کشور و از جمله قزوین عملیاتی می شود. سلیمانی در ادامه با اشاره به ارایه طرح بسته های بیمه ای برای واحدهای تولیدی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی گفت: با پیگیری های انجام شده، خدمات بیمه ای از سوی بیمه ایران که دولتی است با قیمتی کمتر از ۳۵ درصد کمتر از شرایط معمولی به واحدهای تولیدی مستقر در نواحی و شهرک ها صنعتی ارایه می شود. معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اظهارداشت: بیمه تکمیلی که پیش از این به واحدهای تولیدی کمتر از ۵۰ نفر تعلق نمی گرفت و نیز بیمه خرید اعتباری از جمله مزایای جدید و ارزشمند بسته بیمه ای است که صنایع مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی امکان بهره مند شدن از آنها را دارند. سلیمانی بیان کرد: با انجام این طرح در سطح صنایع کوچک و متوسط زمینه حمایت و همراهی با صنایع به دلیل کمبود نقدینگی، ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای صاحبان این صنایع فراهم شده و کلیه خسارات وارده به اموال و تاسیسات واحدهای صنعتی تامین خواهد شد. در این مراسم حمید معینی عضو شورای فنی و مطالعات بیمه ایران و عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و جمعی از تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی کاسپین حضور داشتند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن