تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820824302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت ملي نفت آماده همکاري در پرونده بدهکار نفتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۵ب.ظ)
شرکت ملي نفت آماده همکاري در پرونده بدهکار نفتي است موج - به شرط تأييد اعتبار ضمانت‌نامه و بانک صادر کننده و قابل دريافت و وصول بودن بدهي متهم (ب.ز) از سوي بانک مرکزي يا بانک ملي، شرکت ملي نفت ايران آماده هر نوع همکاري و انجام اقدامات لازم است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير امور حقوقي شرکت ملي نفت ايران در نامه‌اي خطاب به قاضي صلواتي با موضوع «پرداخت بدهي‌هاي متهم ب.ز به شرکت ملي نفت ايران» اعلام کرد: به شرط تأييد ضمانت‌نامه و بانک صادر کننده و قابل دريافت و وصول بودن بدهي متهم (ب.ز)، شرکت ملي نفت ايران آماده هر نوع همکاري و انجام اقدامات لازم است.
متن کامل نامه علي‌اکبر ماهرخ زاد، مدير امور حقوقي شرکت ملي نفت ايران، خطاب به قاضي صلواتي رياست شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامي تهران به شرح زير است:
احتراما به استحضار مي‌رساند حسب اعلام وکلاي شرکت ملي نفت ايران، جناب عالي در ابتداي دومين روز جلسه محاکمه متهم ب.ز و شرکايش به نقل از وکلاي خارجي متهم (قطع نظر از اينکه وکالت و مالا سمت نامبردگان براي آن دادگاه محترم مي‌بايست به اثبات رسيده باشد)، اعلام فرموده‌ايد که نامبردگان حاضر هستند کليه بدهي به شرکت ملي نفت ايران را از طريق ارائه ضمانت‌نامه بانکي، پرداخت نمايند.
ضمن استقبال از اين امر، هرچند که متهم و وابستگان ايشان تاکنون ادعاهاي دروغين و کذبي را به منظور سوءاستفاده تبليغاتي و اتلاف وقت و اطاله دادرسي مطرح نموده‌اند ليکن در عمل تاکنون هيچ وجهي را اعم از ريالي و ارزي به حساب اين شرکت واريز نکرده‌اند.
مع‌هذا اين شرکت به شرط تأييد بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و يا بانک ملي ايران مبني بر معتبر بودن ضمانت‌نامه و بانک صادرکننده و قابل دريافت و وصول بودن بدهي متهم، آماده هر نوع همکاري و اقدامات لازم است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن