تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820826870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگاهداران بدهکار از حسن نيت شرکت پخش فرآورده هاي نفتي سوء استفاده نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۱ق.ظ)
جايگاهداران بدهکار از حسن نيت شرکت پخش فرآورده هاي نفتي سوء استفاده نکنند موج - رئيس روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، گفت: حسن نيت شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي در فرصت دادن به جايگاهداران بدهکار، نبايد موجب سوء استفاده شود.
به گزارش خبرگزراي موج، سخنگو و رئيس روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، گفت: به منظور مساعدت جايگاهداران،عرضه سوخت به دو روش اعتباري ۴۸ ساعته و ميزان فروش ۴۸ ساعت فرآورده به صورت تنخواه انجام مي شود.
داود عربعلي با بيان اين که اعمال اين روش ها با هدف تداوم فعاليت سوخت رساني در جايگاه ها و به نشانه حسن نيت انجام مي شود، تصريح کرد: متاسفانه برخي جايگاهداران اين حسن نيت را ناديده گرفته و نه تنها نسبت به واريز وجوه حاصل از فروش فرآورده (بنزين) اقدام نمي کنند بلکه درخواست اعتبار مجدد تامين فرآورده را نيز دارند که اين مهم به دليل بدهي بالا امکانپذير نيست.
وي درباره برخي اخبار مبني بر کمبود توزيع بنزين در شهرستانهاي ميناب و جاسک نيز گفت: در ميناب ١۶ جايگاه و در جاسک ١۵ جايگاه وجود دارد که از اين تعداد ۳ جايگاه در ميناب به دليل بدهي قابل توجه و يک جايگاه در ميناب نيز به دليل تعميرات، تعطيل است.
عربعلي درباره جايگاه تعطيل شده شهرستان ميناب گفت: با وجود تذکرهاي چندباره در باره تسويه حساب، متاسفانه مالکان اين جايگاه ها توجهي به موضوع پرداخت بدهي خود نداشته اند.
رئيس روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، همچنين با بيان اين که فرمانداران شهرستان هاي ميناب و جاسک نيز به طور کامل در جريان بدهي جايگاهداران به شرکت ملي منطقه هرمزگان هستند، تصريح کرد: اين تذکرها درباره تسويه حساب براي جلوگيري از بروز مشکل در سوخت رساني نيز از سوي فرمانداري به جايگاهداران بدهکار داده شده است.
عربعلي تاکيد کرد: اين شرکت در تامين سوخت هيچ مشکلي ندارد و سوخت مورد نياز جايگاه هاي نواحي مختلف از جمله ميناب و جاسک را تامين کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن