تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر راه یکی از وزرای موفق دولت بوده است/استیضاح آخوندی رای نمی‌آورد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


منصوری آرانی در گفتگو با روز نو:
وزیر راه یکی از وزرای موفق دولت بوده است/استیضاح آخوندی رای نمی‌آورد
نماینده کاشان گفت:به نظر من استیضاح وزیر راه رای نمی‌آورد و همانگونه که آقای آخوندی توانست در رای اعتماد نظر نمایندگان را جلب کند در روز استیضاح نیز به همان میزان نمایندگان با برکناری وی مخالفت خواهند کرد.
روز نو : نماینده کاشان گفت:به نظر من استیضاح وزیر راه رای نمی‌آورد و همانگونه که آقای آخوندی توانست در رای اعتماد نظر نمایندگان را جلب کند در روز استیضاح نیز به همان میزان نمایندگان با برکناری وی مخالفت خواهند کرد. 
عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با سایت روز نو ، درباره استیضاح وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: وزیر راه یکی از وزرای موفق دولت بوده است و تاکنون توانسته تحولات خوبی را در این وزارتخانه ایجاد کند. 
وی افزود: نمایندگان برای استیضاح هر وزیری باید دلایل قانع کننده‌ داشته باشند چراکه اگر این دلایل قانع کننده نباشد نمی‌تواند نتیجه مورد انتظار استیضاح‌کنندگان را برآورده کند. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: وقتی دلایل قانع کننده نباشد وقت 299 نماینده و با یک وزیر و معاونانش را در جلسه علنی می‌گیرد زمانیکه نتیجه‌ای هم دربر ندارد. 
نماینده مردم کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: به نظر من استیضاح وزیر راه رای نمی‌آورد و همانگونه که آقای آخوندی توانست در رای اعتماد نظر نمایندگان را جلب کند در روز استیضاح نیز به همان میزان نمایندگان با برکناری وی مخالفت خواهند کرد. 






تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن