تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهاد فرهنگی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع): جهاد فرهنگی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است به گزارش خبرنگار پانا:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در همایش سالانه کمیته های هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور بسیج دانش آموزی گفت: جهاد فرهنگی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برای نفوذ در کشور است
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 11:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، حجت‌الاسلام و المسلمین کرمی افزود : استراتژی دشمن و استکبار جهانی طی سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز علاوه بر جنگ نظامی، سیاسی و اقتصادی در عرصه فرهنگی نیز بوده که هر روز نیز بر شدت آن افزوده می شود .
وی خاطر نشان کرد : دشمن در عرصه فرهنگی همواره در حال پیشروی است، به گونه‌ای که در برخی موارد با هشدارهای مقام معظم رهبری جلوی آن را می‌گیریم، ولی دوباره وا می‌دهیم و دشمن پیشروی می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین کرمی در ادامه اظهارداشت: جهاد فرهنگی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی است و در واقع امروز جامعه ما در مقابل استراتژی دشمن به این جهاد نیاز دارد تا جلوی نفوذ آن را بگیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در بین همه تهدیدهایی که وجود دارد، مقام معظم رهبری بحث فرهنگی را از همه مهم تر دانستند، چرا که تمرکز دشمن نیز امروز در عرصه فرهنگی است و می‌خواهد به نقاط قوت انقلاب ضربه وارد کند.
وی به حادثه بیت‌‌الله الحرام اشاره کرد و یادآور شد: آل‌سعود در فاجعه منا تعداد زیادی را زنده به گور کرده است و می‌توانست با مقداری آب از جان باختن بسیاری از افراد جلوگیری کند، ولی این کار را انجام نداد و یک جنایت بزرگ را مرتکب شد.
حجت الاسلام و المسلمین کرمی در ادامه عنوان کرد: دشمن می‌خواهد اسلام ما نیز مانند عربستان وهابی، ترکیه لائیک و یا پاکستان سکولار باشد و همچنین موضوعی که دشمن به آن حساس بوده و به دنبال از بین بردن آن است، وجود ولایت فقیه است که در واقع موتور انقلاب را به حرکت درآورده است.
وی اضافه کرد : امت بدون امام هیچ خطری برای دشمن ندارد، چنان که برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با وجود اسلامی بودن به دلیل نداشتن امام موفق نمی‌شوند.
وی یادآور شد: گفتمان انقلابی موضوع مهم دیگری است که دشمن به دنبال از بین آن است و می‌خواهد سبک زندگی غربی را جایگزین سبک اسلامی و گفتمان دینی کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خاطر نشان کرد: راهیان‌نور یکی از جایگاه‌هایی است که می‌تواند ما را در مقابل حربه‌های دشمن پیروز کند و دسیسه‌های استکبار را خنثی کند، لذا باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن