تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت خدمات داروخانه هاي بيمارستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۱۱ق.ظ)
مديريت خدمات داروخانه هاي بيمارستاني موج - مدير امور استان‌هاي سازمان غذا و دارو از برگزاري همايش‌هاي معاونين غذا و داروي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي سراسر کشور در تاريخ 15 و 16 مهر به ميزباني تبريز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس مهديزاده با اشاره به برگزاري دو بار در سال اين همايش، در خصوص اهداف و سياست‌هاي مورد توجه سازمان متبوعش درخصوص اين گردهمايي کشوري اظهار داشت: در برنامه اول که عموماً در ارديبهشت برگزار مي‌شود سياست‌هاي کلان و اولويت دار مطرح شده و در گردهمايي ثاني، عملکرد معاونين بر اساس شاخص‌هاي آن سياست‌ها مورد سنجش قرار مي‌گيرد.
وي در ادامه سخنانش به موضوع اجراي سامانه جامع غذا و دارو به‌ عنوان يکي از محوري‌ترين برنامه‌هاي اين همايش اشاره نمود و در همين خصوص اضافه کرد: اجراي صحيح اين طرح موجبات ارتقاي خدمات رساني در حوزه‌هاي مرتبط با وظايف سازمان غذا و دارو را فراهم خواهد نمود به گونه اي که با مديريت مناسب اين طرح تخلفات در زمينه عدم انطباق با محصولات سلامت محور به‌صورت محسوس کاهش خواهد يافت.
مدير امور استان‌هاي سازمان غذا و دارو موضوع مهم ديگري را که در همايش معاونين غذا و دارو به آن پرداخته خواهد شد را مديريت خدمات دارو خانه‌هاي بيمارستاني برشمرد وعنوان کرد: در طرح تحول نظام سلامت اين حوزه نقش تعيين کننده‌اي در تأمين و تدارک تجهيزات، ملزومات پزشکي و نيز دارو براي بيمارستان‌هاي کشور داشته است به همين منظور دانشگاه‌هايي که تجريه موفقي در اين موضوع داشته‌اند به عنوان الگو آن‌ها را با ديگر دانشگاه‌ها به اشتراک خواهند گذاشت.
وي در پايان با بيان اينکه يکي ديگر از مهم‌ترين اولويت‌هاي سازمان که در که در تبريز خواهيم داشت و مسووليت آن به‌طور مستقيم با امور استان‌هاي سازمان خواهد بود رتبه بندي معاونت‌ها بر اساس شاخص‌ها مد نظر اداره کل‌هاي سازمان است که در گردهمايي تبريز به‌صورت ويژه درباره آن صحبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: نتايج اين رتبه بندي‌ها در پايان سال اعلام خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن