تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی به عتبات عالیات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش وپرورش خبرداد اعزام ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی به عتبات عالیات خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش وپرورش گفت: با توجه به استقبال خوب اولیا و دانش‌آموزان از سفره معنوی و تأثیرگذار عتبات عالیات، مصمم به اعزام 100 هزار دانش‌آموز و فرهنگی هستیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 08:09

خبرگزاری پانا+اعزام عتبات+شیخ نظیف فیاض+حمیدرضا کفاش

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا کفاش در دیدار با شیخ نظیف فیاض رئیس کشافه الامام مهدی (عج) لبنان و نایب رئیس کمیته برنامه‌ریزی پیشاهنگی اتحادیه کشورهای عربی، با اشاره به مشترکات بین پیشاهنگان ایران و کشافه الإمام مهدی(عج) و توانمندی سازمان دانش‌آموزی در عرصه های مختلف، تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی تعاملات خوبی با معاونت فرهنگی و پرورشی و بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش دارد؛ به گونه‌ای که این سازمان با عملکرد خوبی که از خود به جای گذاشته است در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، مهارتی و تشکیلاتی هر کجا که نیاز به کار جهادی باشد در بدنه آموزش و پرورش حضور دارد. رئیس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه این سازمان دارای 30 هزار مربی آموزش دیده و یک و نیم میلیون عضو فعال است، به برگزاری کنگره 411 شهید امور تربیتی اشاره کرد و ادامه داد: این کنگره به همت سازمان دانش‌آموزی به سرانجام رسید و این در حالی است که از هیچ بودجه دولتی استفاده نکرد. وی با اشاره به عملکرد سازمان دانش‌آموزی در عرصه فرهنگی و هنری، درخصوص عمره دانش‌آموزی گفت: سالانه سازمان دانش‌آموزی بیش از 2600 دانش‌آموز به عمره اعزام می‌کند. رئیس سازمان دانش‌آموزی خاطر نشان کرد: در عرصه عتبات در سال 93 به طور آزمایشی، 2000 دانش‌آموز به همراه مربیان و اولیای خود به عتبات عالیات مشرف شدند که با توجه به استقبال خوب اولیا و دانش آموزان از این سفره معنوی و تأثیرگذار در روحیه دانش آموزان، مصمم به اعزام 100 هزار دانش‌آموز و فرهنگی هستیم. وی با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تخصصی سازمان دانش آموزی با حضور 3000 مربی پیشاهنگ در اردوگاه شهید باهنر، بیان داشت: سازمان در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشت. کفاش خطاب به شیخ نظیف پیشنهاد داد: «برگزاری اولین اردوی بین‌المللی پیشاهنگی دانش‌آموزان و مربیان کشورهای مسلمان در تهران»، «تبادل تجربه از طریق اعزام گروه‌های پیشاهنگی دانش‌آموزان به صورت دوجانبه» و «اجرای سفر عتبات در پیشاهنگی کشافه الإمام مهدی (عج) کشور لبنان» انجام شود. گفتنی است؛ شیخ نظیف فیاض رئیس کشافه الإمام مهدی(عج) لبنان و نایب رئیس کمیته برنامه‌ریزی پیشاهنگی اتحادیه کشورهای عربی، خواستار تقویت و تحکیم روابط سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و کشافه الامام المهدی (عج) و گسترش زمینه مناسبی برای انتقال تجربیات در فضای فرهنگی ، تربیتی ، مهارتی ، تشکیلاتی و تربیت مدرس شد.  

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن