تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش نقش اساسی در شناسایی استعداد های برتر دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان: آموزش و پرورش نقش اساسی در شناسایی استعداد های برتر دارد خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در شناخت و هدایت استعداد های برتر اجتناب ناپذیر است گفت: شکوفایی استعداد های برتر دانش آموزان نیاز به حمایت والدین و سایر دستگاه های اجرایی دارد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 07:37

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا،محمد محسن بیگی در دیدار رییس بنیاد نخبگان استان کرمان با وی اظهار کرد: شناخت نخبگان و پرورش آنها باید از مدرسه شروع شود زیرا دانشجویان استعداد خود را به سمتی خاص هدایت کرده اند و نیاز به حمایت دارند.
وی با بیان اینکه شناخت و هدایت استعداد های برتر رسالت آموزش و پرورش می باشد گفت: حمایت خانواده و دستگاه های اجرایی در راستای شکوفایی این استعداد ها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
محسن بیگی خواستار کمک اساسی و مبتنی بر برنامه دستگاه های اجرایی ، شرکت های خصوصی و دولتی به آموزش و پرورش در جهت هدایت دانش آموزان برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی مبتنی بر نیاز آنها شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی توسط دانش اموزان کرمانی در تابستان 93 خاطر نشان کرد: پیشینه کار های پژوهشی در استان کرمان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است اما با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش روند درخشش دانش آموزان استان در این زمینه به کندی طی می شود.
محمد محسن بیگی از شرکت های خصوصی و معادن موجود در استان خواست کارهای پژوهشی مرتبط با خود را به پژوهشکده تعلیم وتربیت و دانش آموزان این مرزو بوم بسپارند.
وی با اشاره به اجرای طرح شناخت و هدایت استعداد های برتر(شهاب) در پایه چهارم مدارس مقطع ابتدایی شهرستان زرند و آموزش پرورش ناحیه یک کرمان گفت: طرح شهاب بهترین بستر برای شناسایی و هدایت استعداد های برتر است.
محسن بیگی از دانش آموزان به عنوان بزرگترین سرمایه های مردم و کشور نام برد و خاطر نشان کرد: حساسیت مردم و دستگاه های اجرایی در راستای شکوفایی استعداد های برتر دانش آموزان لازمه پیشرفت و توسعه پایدار کشور است.
وی با بیان اینکه کار آموزش و پرورش فقط مدرسه داری نیست؛ تصریح کرد: درصورت توجه همه جانبه به آموزش و پرورش و کمک عملیاتی مردم به این دستگاه زیر ساختی و مادر بسیاری از مشکلات کشور در دستگاه تعلیم وتربیت قابل حل است.
محسن بیگی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشور ها 5 تا 7 درصد بودجه به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی اختصاص داده می شود گفت: متاسفانه نگاه به پژوهش و ترویج آن در جامعه ما کم رنگ شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مدارس بهترین بستر برای نهادینه کردن پژوهش و تحقیق در جامعه هستند اما تحقق این مهم در گرو توجه همه ارکان جامعه به دستگاه تعلیم تربیت می باشد.
همچنین رییس بنیاد نخبگان استان کرمان در این دیدار از مدارس به عنوان بهترین بستر در جهت شناسایی و هدایت استعداد های برتر نام برد و گفت: تمام سرمایه های انسانی کشور را آموزش و پرورش تولید می کند.
علیرضا سعیدی اظهار کرد: 130دانش آموز مستعد نیازمند از سراسر استان کرمان توسط خیرین درسال تحصیلی 95-94 حمایت می شوند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن