تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820370100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک باند اعزام تروریست به گروهک داعش در کشور مغرب منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یک باند اعزام تروریست به گروهک داعش در کشور مغرب منهدم شد
منابع خبری نیز در این باره گفتند: افراد مظنون به اقدامات تروریستی پس از پایان تحقیقاتی که با نظارت دادستان انجام می شود، به دادگستری تحویل داده می شوند.
آفتاب : وزارت کشور مغرب روز یکشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی این کشور با هماهنگی دستگاه امنیتی اسپانیا یک باند تروریستی جذب و اعزام افراد مسلح برای عضویت در داعش را منهدم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری مغربی «مَغرِس»، وازرت کشور مغرب اعلام کرد: دفتر مرکزی پژوهش قضائی این کشور که زیر نظر اداره کل کنترل اراضی ملی قرار دارد، با هماهنگی دستگاه های امنیتی اسپانیا، توانست یک باند تروریستی را در شهر «دار البیضا» این کشور متلاشی کند.

این منبع خبری افزود: این باند متشکل از 6 عضو بوده که اقدام به جذب و اعزام افراد مسلح مغربی به کشورهایی می کرد که گروهک تروریستی داعش در آن فعال است.

بر اساس این گزارش، در میان افراد بازداشت شده این باند، شخصی که در اقدامات تروریستی در ایتالیا دست داشته نیز به چشم می خورد.

بنا به گفته این منبع، این عملیات امنیتی مشترک مغرب و اسپانیا با دستگیری 4 عضو دیگر این گروه که در شهرهای والنسیا و بارسلونا ساکن بودند، همزمان شد.

در همین حال بیانیه وزارت کشور مغرب اعلام کرد: در میان اسامی بازداشت شدگان، نام یک شهروند پرتغالی و دو زن نیز به چشم می خورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: انهدام این شبکه تروریستی در چهارچوب همکاری های امنیتی میان دستگاه های امنیتی مغرب و همتای اسپانیایی و در سایه افزایش عملیات گروه ترویستی داعش صورت گرفت.

منابع خبری نیز در این باره گفتند: افراد مظنون به اقدامات تروریستی پس از پایان تحقیقاتی که با نظارت دادستان انجام می شود، به دادگستری تحویل داده می شوند.

فروردین ماه سال جاری نیز وزارت کشور اسپانیا اعلام کرده بود که تحقیقات خود را در خصوص اقدام داعش در ارسال سلاح به مغرب از طریق شهر ملیا (ملیله)، در جنوب اسپانیا آغاز کرده است.

هم چنین مقامات امنیتی مغرب اوایل سال جاری از متلاشی شدن یک گروهک تروریستی 13 نفره وابسته به داعش در 9 شهر این کشور خبر دادند که قصد داشتند مقامات سیاسی در رباط (پایتخت این کشور) را ترور کنند.



تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن