تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كامدار: اسم برخي بازيكنان تراكتور را تريلي نمي‌كشد، آن‌وقت مي‌گويند صحبت نكن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۱ب.ظ)
اميدوارم ريخت و پاش‌هاي‌ فني سياه‌جامگان با فرهاد كاظمي به نتيجه برسد كامدار: اسم برخي بازيكنان تراكتور را تريلي نمي‌كشد، آن‌وقت مي‌گويند صحبت نكن موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج،‌ فرهاد كاظمي با سياه‌جامگان استارت زد تا بتواند اين تيم را بعد از رسول خطيبي و سعيد رمضاني به جايگاه خوبي در جدول برساند. كاري سخت آن هم در 5 هفته دشوار مقابل تيم‌هاي بزرگ ليگ كه به نظر احمد اميركامدار نمي‌تواند براي يك مربي با تجربه ترس و واهمه ايجاد كند. كامدار كه خيلي از نتيجه گرفتن تراكتور، تيمش سابقش ناراحت است اميدوار است سياه‌جامگان بتواند با فرهاد كاظمي روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشد.
از شرايط سياه‌جامگان شروع كنيم. تمرينات چگونه پيگيري مي‌شود؟
اوضاع كه خدا را شكر خوب است و 3، 4روز است كه تمرينات را آغاز كرديم كه اين چند روز زير نظر سرمربي تيم انجام نشد. آقايان دهقان و منصورخان كه دو مربي بومي هستند در نبود سرمربي كمك كردند و بچه‌ها را تمرين دادند. با اين حال خدا را شكر آقا فرهاد كاظمي به عنوان سرمربي جديد معرفي شدند و ان شاءا... با حضور ايشان بتوانيم تغييرات خوبي را در سياه‌جامگان شاهد باشيم.
فكر مي‌كني اين تغيير سوم كادرفني به نفع تيم باشد؟
با توجه به اينكه فرهاد كاظمي خوب بلد است با جوانان كار كند و تيم ما هم جوان است ان‌شاءا... انتخاب ايشان براي سياه‌جامگان ختم به خير شود. اميدوارم با حضور سرمربي جديد در‌شان سياه‌جامگان كار كنيم و اميدوارم آقافرهاد كه از نظر فني يك مربي خوب هستند بتوانند تيم را جمع و جور كنند و تا آخر فصل در كنارمان باشند چون امسال از نظر كار فني ريخت و پاش زياد داشتيم و با تغيير چند مربي زمان زيادي قطعا از ما گرفته شده است.
يعني فكر مي‌كني سرنوشت فرهاد كاظمي مثل خطيبي و رمضاني مي‌شود؟
نه منظورم اين نيست. آقا سعيد 3، 4 بازي بودند و تيم خوب بازي مي‌كرد و باور كنيد با بدشانسي توپ‌هاي ما گل نمي‌شد اما در دقيقه آخر گل مي‌خورديم وبازي را واگذار مي‌كرديم. نمي‌دانم تصميم مديريتي چه بود اما روند روبه رشدي داشتيم و اميدوارم با آمدن آقا فرهاد هم اين روند روبه رشدمان سريع‌تر و بهتر از قبل شود تا به جايگاه خوبي در جدول برسيم. قطعا فرهاد كاظمي قبل از انتخاب سياه‌جامگان تيم را به خوبي آناليز كرده و كمك خواهد كرد تا مشكل تيم ما كه سخت گل مي‌زند و راحت گل مي‌خورد و مي‌بازد را حل كند.
به نظرت فرهاد كاظمي ريسك نكرد سياه‌جامگاني را كه چند هفته سخت را پيش‌رو دارد تحويل گرفت؟
مربي بزرگ و كاركشته هيچ‌گاه از ميادين بزرگ نمي‌ترسد. فرهادخان قطعا مي‌داند كه ما 5 هفته سخت مقابل سپاهان، پرسپوليس، فولاد، سايپا و تراكتورسازي داريم. ما مقابل استقلال هم نشان داديم تيم كمي نيستيم و روي يك اتفاق و يك صحنه بازي را واگذار كرديم. شك نكنيد با آمدن فرهاد كاظمي كه فوتبال ايران را به خوبي مي‌شناسد روزهاي خوبي را تجربه خواهيم كرد. من با آقا فرهاد تا به حال كار نكردم اما همه از اخلاق و اعتقادات اين مربي صحبت مي‌كنند كه اميدوارم بتوانم بازيكن خوبي براي ايشان باشم.
از حال و هواي تراكتورسازي خبر داري... بازيكنان بزرگ اين تيم مي‌گويند دخالت بازيكنان ديگر تيم‌ها در كار تراكتور باعث شده اين نتايج را بگيرند چون آرامش را از آنها گرفته‌اند؟
يعني چه؟ من نمي‌دانم اين حرف‌ها را چه كساني زده‌اند اما قطعا هركسي از تيمي مي‌رود در مورد تيم قبلي و به خصوص اينكه تيم شهرش باشد حرف مي‌زند چون دلسوز است. مگر بختيار كه حالا تراكتور است در مورد فولاد حرف نمي‌زند يا فلان بازيكن ذوب‌آهن چيزي نمي‌گويد. به نظرم اين حرف‌ها را در مورد محمد ابراهيمي گفتند كه گفته پوشيدن پيراهن تراكتور تعصب مي‌خواهد. من اگر حرفي مي‌زنم از سر دلسوزي است چون تيم شهرم است. مدتي آنجا بازي كردم و يكسري اتفاقات پشت پرده من را از آنجا دور كرد. حالا هم دلسوزي من كمك كردن بابت گرفتن نتيجه است. واقعا نمي‌دانم چه بر اين تيم مي‌گذرد. 7 هفته 7 امتياز شد كار! ما سال گذشته با خطيبي و با نصف اين بازيكنان كاري كرديم كه همه متعجب شدند. چون سال گذشته مي‌گفتند تيمي كه رسول جمع كرده كانديداي سقوط است اما ديديد كه قهرمان نيم فصل شديم. ما سال گذشته تا اين هفته 9امتياز بيشتر از تراكتور امسال امتياز جمع كرده بوديم. خود من در بازي تراكتور و پرسپوليس در ورزشگاه بودم و ديدم كه هواداران چه زجري مي‌كشند. آنها چه گناهي دارند كه بايد بازيكناني را تحمل كنند كه اسم‌شان را تريلي نمي‌كشد اما فوتبال بازي كردن‌شان اين‌گونه است و تازه هم مي‌گويند حرف نزنيد. باور كنيد اين حمايتي كه از توني مي‌كنند اگر از رسول خطيبي هم مي‌كردند او هم مي‌توانست تيم را به راحتي قهرمان كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن