تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت نور در برج آزادي توسط هنرمند آلماني آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱ب.ظ)
کنسرت نور در برج آزادي توسط هنرمند آلماني آغاز شد موج - کنسرت نور در برج آزادي توسط هنرمند آلماني با حضور مسوولان شهري و سفارت آلمان و سازنده اين بناي تاريخي آغاز شد و شعار کمپين «آسمان آبي-زمين پاک» نيز روي آن نقش بست.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9، نورپردازي برج سپيد پايتخت از روز 11 مهر طي برگزاري مراسم افتتاحيه با حضور محمد خبازها، قائم‌مقام شهردار منطقه و ديگر مسوولان، ايرج حقيقي، سازنده برج آزادي و ديگر مهندسان و مسوولان مجموعه برج آزادي شروع شد.
کنسرت نور در برج آزادي توسط فيليپ گايست، هنرمند آلماني، برگزار شد و علاقه‌مندان بسياري از اين برنامه هيجان‌انگيز عکس و فيلم تهيه کردند.
بر پايه اين گزارش، در حاشيه اين برنامه قائم‌مقام شهردار منطقه 9 با ايرج حقيقي سازنده برج آزادي در خصوص مسائل مختلف پيرامون اين بناي تاريخي و اهميت آن به عنوان نماد آزادي ايرانيان بحث و تبادل نظر کردند.
برنامه کنسرت نور برج آزادي تا روز دوشنبه، 13 مهر، ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان از ساعت 19 تا 23 مي‌توانند به ميدان آزادي رفته و شاهد و ناظر اين برنامه نورپردازي باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن