تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807231174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصميم‌گيري درباره طلب‌هاي هادي نوروزي از باشگاه پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
تصميم‌گيري درباره طلب‌هاي هادي نوروزي از باشگاه پرسپوليس موج-سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد طلب‌هاي هادي نوروزي از باشگاه پرسپوليس گفت: چون مسائل مالي بحث جدي‌تري است. اکنون مهم اين است که براي خانواده نوروزي پس از اين ماجرا چه کاري بايد انجام دهيم، در جلسه بعدي هيأت مديره در مورد اين مساله صحبت و در مورد چگونگي آن تصميم‌گيري خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين عبدي پس از نشست امروز هيأت مديره باشگاه پرسپوليس با ابراز تأثر از درگذشت هادي نوروزي، کاپيتان فقيد تيم فوتبال اين باشگاه درباره اين که آيا قرار است شماره 24 پرسپوليس بايگاني شود، اظهار داشت: من موافقم هر چيزي که انتظار مردم را برآورده مي‌کند، انجام دهيم و هر اتفاقي که باشگاه تصميم بگيرد، انجام خواهيم داد.
وي افزود: اين مساله هم نياز به تصويب هيأت مديره دارد و اگر به تصويب برسد که شماره 24 بايگاني شود، قطعا اين اتفاق رخ خواهد داد. ضمن اين که هر اتفاقي رخ مي‌دهد بايد ارج و قرب پيشکسوتان و کساني که از دنيا مي‌روند، حفظ شود.
عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس خاطر نشان کرد: اين اتفاقات باعث مي‌شود که ما هميشه يادمان باشد تا زنده هستيم قدر يکديگر را بدانيم و رفتار بهتري با هم داشته باشيم. در قرآن آمده است که همه انسان‌ها دير يا زود از دنيا مي‌روند و هميشه بايد جوري زندگي کنيم که براي مردن آماده باشيم. قطعا بعد از درگذشت هادي همه به فکر فرورفتيم که براي ما هم يک روز اين اتفاق رخ مي‌دهد، پس بهتر است طوري با هم رفتار کنيم که هيچ‌گاه از يکديگر گلايه نداشته باشيم.
سخنگوي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد:از زماني که در پرسپوليس بودم فلسفه باشگاه اين بوده که همه به هم احترام گذاشته و اصول جوانمردي را رعايت کنيم. بايد همه با هم کمک کنيم تا اين فلسفه در باشگاه همچنان حفظ و تقويت شود و پرسپوليس به جايگاه اصلي‌اش در هر زمينه‌اي برسد.
عبدي در پاسخ به اين پرسش که آيا بايگاني پيراهن نوروزي و بازوبند کاپيتاني پرسپوليس در هيأت مديره مطرح خواهد شد يا نه، گفت: هر مساله‌اي اول بايد صورت‌جلسه شود تا در هيأت مديره در مورد آن بحث و گفت‌وگو صورت بگيرد. موضوع مهم‌تر از اين مسائل درگذشت کاپيتان تيم است که سال‌هاي سال در کنار بازيکنان بود و مطمئنا غم نبودن او براي بچه‌ها و همه ما دردناک است. واقعا به هيچ شکلي نمي‌شود اين مساله را جبران کرد و بايد اين غم را هميشه در قلب خود داشته باشيم.
وي در واکنش به اين مساله که پرسپوليس با اتفاقي که رخ داده دچار مشکلات زيادي شده است و قطعا در آينده به مشکل خواهد خورد، تأکيد کرد: مسلما اين اتفاق ناگوار روي همه ما تأثير منفي گذاشته است، حتي روي شما خبرنگاران. اين اتفاق تلنگري بود براي همه ما که ممکن است يک روز چنين مساله‌اي براي خودمان اتفاق بيفتد. هميشه گفته‌ام باشگاه خانه اول يک بازيکن است و منزل او در اولويت دوم قرار دارد، از اين جهت که يک فوتباليست بيشتر وقت خود را در باشگاه و کنار هم‌تيمي‌هايش مي‌گذراند و طبيعي است که درگذشت هادي از هر نظر براي بازيکنان و مربيان تيم ما ناراحت‌کننده باشد، اما؛ بايد اين موضوع را در نظر گرفت که از اين پس همه ما بايد اين انگيزه را داشته باشيم تا با هم بودن و در کنار هم بودن از هر چيزي بهتر است و براي خانواده نوروزي آرزوي صبر و شکيبايي داشته باشيم.
عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس همچنين اظهار داشت: درگذشت نوروزي بايد براي ما انگيزه‌اي شود تا جواب محبت‌هاي مردم را بدهيم، مردمي که واقعا از هر نظر بي‌نظير هستند. شما ديديد در مراسم تشييع پيکر نوروزي چقدر جمعيت در ورزشگاه آزادي و همچنين شهرستان بابل حضور داشتند. اين اتحاد و همدلي بايد هميشه در باشگاه پرسپوليس باشد و بازيکنان نيز به خاطر اين مردم و اين ملت عزيز با انگيزه دوچندان در مسابقات حضور پيدا کرده و بهتر از قبل نتيجه بگيرند.
سخنگوي باشگاه پرسپوليس درباره علت واقعي درگذشت نوروزي، گفت: من در آن لحظه‌اي که هادي از اين دنيا رفت در ايران نبودم و حوالي ساعت 2 بعدازظهر بود که از طريق مسوولان AFC به من خبر دادند که در ايران اين اتفاق افتاده است. من بعد از شنيدن اين خبر 11 شب راهي تهران شدم تا در مراسم تشييع پيکر نوروزي شرکت کنم. اين که علت درگذشت نوروزي چه بوده براي من و باشگاه مشخص نيست، چرا که؛ متخصص اين مسائل نيستيم. قطعا متخصصان بايد در اين زمينه پيگير باشند و هر اطلاعي در اين زمينه به باشگاه برسد، ما آن را رسانه‌اي خواهيم کرد. در حال حاضر وظيفه همه ما اين است که به بازماندگان اين مرحوم دلداري بدهيم و همچنين وظيفه بازيکنان و کادر فني اين است که انرژي خود را براي ادامه مسابقات حفظ کرده و با قدرت به بازي‌هاي خود ادامه دهند.
وي در مورد اين مساله که مجيد جلالي اعلام کرده مرگ‌ومير در بين جوانان ايراني زياد شده است و بايد علت آن مورد ارزيابي قرار بگيرد، تصريح کرد: استرس هميشه وجود دارد و هيچ ورزشي بدون استرس نيست، اما؛ اين استرس‌ها را به هيجانات سوئيچ مي‌دهيم تا کنترل شود. فکر مي‌کنيد که چرا پس از زدن گل همه به بالا مي‌پرند؟ چون کنترلي ندارند. وقتي دروازه‌باني در فينال جام حذفي توپي را مي‌گيرد هيجان دارد، اما عوامل ديگري نيز وجود دارد که بايد در مورد آن تحقيق کرد. مطمئنا ايست قلبي هادي نادر بود و امروز هم شنيدم که يکي از دوستان ديگر در سن پايين سکته کرده است. ممکن است در هر ورزش قهرماني استرس وجود داشته باشد، اما؛ ايست قلبي تنها به خاطر قهرماني نيست و شايد استرس در جاي ديگري بوده باشد. من دليل خاصي در اين زمينه نمي‌بينم.
عبدي افزود: چند سال پيش مقاله‌اي مي‌خواندم که يک بازيکن حرفه‌اي ايتاليايي در سن کم مرده بود که با تحقيقاتي که انجام دادند مشخص شد سال‌هاي سال براي دردي داروهاي مجاز مصرف مي‌کرده، داورهايي که ظاهرا اثر سوء داشته است. مسلما تحقيقاتي وجود دارد که مشخص مي‌کند، چطور استرس را کنترل کنند.
سخنگوي باشگاه پرسپوليس ادامه داد: بايد تحقيقات ادامه داشته باشد و همه حرف‌هاي مطرح شده در حد نظر است.
وي در مورد طلب‌هاي هادي نوروزي از باشگاه پرسپوليس گفت: سوال فوق‌العاده‌اي مطرح کرديد، چون مسائل مالي بحث جدي‌تري است. اکنون مهم اين است که براي خانواده نوروزي پس از اين ماجرا چه کاري بايد انجام دهيم. در جلسه بعدي هيأت مديره در مورد اين مساله صحبت و در مورد چگونگي آن تصميم‌گيري خواهد شد.
عبدي در خصوص حضورش در مالزي و ديدار با مسوولان AFC عنوان کرد: ما در مالزي بحث جدي داشتيم و قرار است در جلسه بعدي هيأت مديره آن را مطرح و جوابش را در قالب يک گزارش به هيئت مديره بدهم. هر زمان که نتيجه آن مشخص شد اطلاع‌رساني خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن