تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران نبودم که به مراسم تشییع هادی بروم/ خداوند به پرسپولیسی‌ها کمک کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
شیث رضایی تهران نبودم که به مراسم تشییع هادی بروم/ خداوند به "پرسپولیسی‌ها" کمک کند

شیث رضایی؛
تهران نبودم که به مراسم تشییع هادی بروم/ خداوند به "پرسپولیسی‌ها" کمک کند
با وجود حضور چهره‌های بسیار معروف در مراسم هادی نوروزی، غیبت یک سری از افراد خیلی توی چشم بود. یکی از این افراد، شیث رضایی، کاپیتان سابق هادی نوروزی در پرسپولیس و بچه محل کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس بود.



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز" با وجود حضور چهره‌های بسیار معروف در مراسم هادی نوروزی، غیبت یک سری از افراد خیلی توی چشم بود. یکی از این افراد، شیث رضایی، کاپیتان سابق هادی نوروزی در پرسپولیس و بچه محل کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس بود.

 

شیث رضایی در خصوص غیبتش در مراسم تشییع نوروزی به بانک ورزش گفت: متاسفانه در تهران یا مازندران نبودم که بتوانم در مراسم شرکت کنم. هادی از دوستان خوب من بود و قطعا سه روز دیگر که به تهران بیایم مستقیما به کپورچال می‌روم و سر مزار او حاضر می‌شوم.

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص هادی نوروزی گفت: من اهل دروغ گفتن و بی جهت تعریف کردن نیستم اما هادی واقعا بازیکن بی حاشیه ای بود. او چون همان زمان متاهل بود، تمرین می‌کرد و بدون حاشیه به منزلش می‌رفت. ما چهار سال در کنار هم بازی کردیم و باید بگویم واقعا پسر آرامی بود و حیف شد که اینقدر زود از بین ما رفت.

 

از کاپیتان سابق سرخپوشان در خصوص شرایط پرسپولیس پرسیدیم که او گفت: آخرین بازی مقابل تراکتورسازی روحیه بچه‌ها را بالا برد اما متاسفانه این اتفاق رخ داد و روحیه بازیکنان از بین رفت. امیدوارم خدا به بچه‌های تیم کمک کند تا روحیه‌شان را پس بگیرند و با بازی‌های خوب روح هادی و دل هواداران را شاد کنند.

 

او در خصوص شرایط خودش هم توضیح داد: چون پایم را عمل کردم نتوانستم در هیچ تیمی حضور داشته باشم اما حالا بهبود پیدا کردم و احتمالا نیم فصل با یک تیم قرارداد ببندم.

 

از رضایی پرسیدیم اگر پیشنهاد لیگ یکی برسد پاسخ مثبت می‌دهد؟ که گفت: بله، به خاطر کمک به پدر و مادرم هر پیشنهادی برسد قبول می‌کنم./بانک ورزش/110
 



۱۲/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن