تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813391367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرز چزابه براي ورود زائران حسيني مناسب سازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
توسط شهرداري منطقه 4 تهران: مرز چزابه براي ورود زائران حسيني مناسب سازي مي شود موج - معاون خدمات شهري و محيط شهرداري منطقه 4 تهران از آماده سازي مرز چزابه خبر داد و گفت: طرح آماده سازي مرز چزابه تا بُستان نيمه دوم مهر آغاز و تا قبل از اربعين حسيني به پايان مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، حميد ناصحي طي بازديد از مرز چزابه که با حضور عبدالهي، معاون خدمات شهري شهرداري تهران، انجام شد، با اعلام اين خبر گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعين حسيني و ايجاد تسهيلات رفاهي براي آنان، حد فاصل مرز ايران تا بستان و همچنين محدوده بستان تا خاک عراق با تامين روشنايي، احداث سرويس هاي بهداشتي و همچنين ايستگاه هاي فرهنگي و اسکان زائران به مساحت 22 هکتار آماده سازي مي شود.
وي با اشاره به احداث سرويس هاي بهداشتي در مسير تردد زائران افزود: در اين راستا در 10 نقطه از مرز چزابه در خاک ايران و عراق بيش از 6 چشمه سرويس در خاک عراق و بيش از 20 چشمه در خاک ايران احداث خواهد شد.
معاون خدمات شهري و محيط شهرداري منطقه 4 با بيان اينکه از نيمه دوم مهرماه حوزه هاي معاونت امور شهري و محيط زيست و امور اجتماعي و فرهنگي منطقه در مرز چزابه مستقر مي شوند، افزود: احداث سوله هاي اسکان زائران و نمازخانه با گنجايش 2000 نفر به همراه سايه بان، و آماده سازي فضا در سايت مين زدايي در فضايي به مساحت تقريبي 50 هزار متر مربع جهت تسهيل براي زائران از جمله اقدامات پيش بيني شده در مرز چزابه است.
ناصحي افزود: آماده سازي موکب ها به مساحت 4000 متر مربع، نصب چادر غرفه هاي فرهنگي و توزيع اقلام مورد نياز زايران به مساحت 400 متر مربع به همراه ايستگاه هاي صلواتي و فرهنگي، احداث سوله انبار بستان و سوله بيمارستان صحرايي به مساحت 300 متر از ديگر اقداماتي است که در مرز چزابه انجام مي شود.
وي در ادامه از انجام تبليغات محيطي از بستان تا مرز چزابه خبر داد و گفت: از بستان تا مرز چزابه در حدود 30 کيلومتر با انجام تبليغات محيطي مناسب سازي مي شود.
ناصحي با اشاره به ايجاد امکانات رفاهي براي معلولان و کم توانان حرکتي افزود: ضمن مناسب سازي معابر بستان و چزابه براي معلولان، امکانات لازم براي حمل زائران کم توان با ويلچر فراهم خواهد شد.
معاون خدمات شهري و محيط شهرداري منطقه 4 خاطرنشان کرد: نورپردازي سايت مرکزي يادمان شهدا، تامين ماشين آلات سنگين شامل لودر، کاميون و خاور، تامين خودروهاي حمل زباله، برپايي نمايشگاه عکس شهداي کربلا در مرز چزابه، احداث طاق نصرت و ايجاد گيت هاي ورودي در پايانه مرزي چزابه و ساماندهي زائران از ديگر اقدامات پيش بيني شده در آستانه فرا رسيدن اربعين حسيني است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن