تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض باشگاه تراکتورسازي به رأي کميته انضباطي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
اعتراض باشگاه تراکتورسازي به رأي کميته انضباطي موج-باشگاه تراکتورسازي تبريز به رأي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در بازي با پرسپوليس و محکوم شدن اين تيم از برگزاري يک بازي بدون تماشاگر، اعتراض کرد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از باشگاه تراکتورسازي،در پي رأي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محکوميت تيم تراکتورسازي طبق ماده 79 آيين‌نامه انضباطي به يک جلسه از برگزاري مسابقه بدون حضور تماشاگران در مسابقه خانگي و پرداخت 200 ميليون ريال جريمه نقدي، روابط عمومي باشگاه تراکتورسازي در بيانيه‌اي اعتراض خود را به رأي صادره اعلام کرد.

در اين بيانيه آمده است:
«قبل از ديدار تراکتورسازي و پرسپوليس، زماني که از انتخاب داور مسابقه مطلع شديم با نماينده سازمان ليگ و ناظر داوري اين مسابقه صحبت‌هايي انجام داديم. طي اين صحبت‌ها به آن‌ها اعلام کرديم که با توجه به پيشينه‌اي که محسن ترکي در تبريز دارد و جو نامناسبي که نسبت به داوري اوست، انتخاب اين داور به عنوان داور اين ديدار حساس اشتباه است و نبايد با اين اشتباهات هواداران را حساس کرد.
در اين نشست صورتجلسه‌اي از سوي ما و هيات فوتبال امضا شد که آن را به سازمان ليگ فرستاديم و اعتراض‌مان را به انتخاب اين داور براي مسابقه حساس تيم‌مان به‌صورت کتبي اعلام کرديم.
علي‌رغم اين تلاش‌ها و عدم توجه به اعتراضات ما همين داور براي اين ديدار حساس سوت زد و باوجود تمامي پيش‌بيني‌هاي ما جو نامناسبي نيز در ورزشگاه پديد آورد و حال باوجود تمامي اين موارد تيم ما را جريمه کردند.
ما از قبل تمامي اتفاقات آينده را پيش‌بيني کرده بوديم و خودشان عامل به وجود آمدن اين مشکلات شدند و حال ما را جريمه مي‌کنند در حالي که ما به آنها اعلام کرده بوديم که تصميم ديگري اتخاذ کنند.
محروميت هواداران تراکتورسازي به دور از عدالت است و ما نسبت به اين محروميت معترض بوده و خواستار تجديدنظر در رأي صادره هستيم و به طور قطع اعتراض کتبي خود را نسبت به اين رأي به کميته انضباطي ارسال مي‌کنيم و اميدواريم شاهد اين گونه تصميمات به دور از انصاف نباشيم و حقي از هواداران پر شور تيم تراکتورسازي که به نوعي سرمايه فوتبال کشورمان هستند تضييع نشود.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن