تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816903498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر عادل آذر در دومين كنفرانس بودجه ريزي عملياتي: قواي مقننه و مجريه در نظام بودجه ريزي عملياتي در برابر عملكرد خود پاسخگو هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: دكتر عادل آذر در دومين كنفرانس بودجه ريزي عملياتي: قواي مقننه و مجريه در نظام بودجه ريزي عملياتي در برابر عملكرد خود پاسخگو هستند
دبير دومين كنفرانس بين المللي بودجه ريزي عملياتي تصريح كرد: نظام بودجه ريزي عملياتي نظامي است كه قواي مقننه و مجريه بايد در برابر عملكرد خود نسبت به بودجه پاسخگو باشند.
به گزارش خبرنگار اقتصادي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر عادل آذر در دومين كنفرانس بين المللي بودجه ريزي عملياتي كه امروز در تالار بزرگ وزارت كشور در حال برگزاري است، اظهار داشت: در دنيا از طريق ساختارهاي علمي توانسته اند درجه كارايي بودجه ريزي را بالا ببرند و يكي از نظام‌هاي بودجه ريزي، نظام بودجه ريزي عملياتي است.

وي با تعريف مفهوم نظام بودجه ريزي عملياتي گفت: اين مفهوم يعني شفافيت در ارائه بودجه و دقت در ارائه آن در سطوح خرد و كلان است و در حقيقت نظام بودجه ريزي عملياتي نظامي است كه قواي مقننه و مجريه بايد در برابر عملكرد خود نسبت به بودجه پاسخگو باشند.

دبير دومين كنفرانس بودجه ريزي عملياتي همچنين با بيان اين مطلب كه هدف از تشكيل چنين كنفرانسي كارآمدتر كردن نظام بودجه ريزي كشور است، تاكيد كرد: ما تلاش خواهيم كرد در اين كنفرانس روش‌هاي استفاده بهينه از منابع ملي را مورد بررسي قرار داده تا بتوانيم در جهت عملياتي كردن اين روش‌ها براي بودجه ريزي هر چه بهتر كشور گام برداريم.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به كشورهايي كه نظام بودجه ريزي عملياتي را در خود مستقر كرده اند، گفت: طبق آمار اين كشور ها با به كارگيري نظام بودجه ريزي عملياتي توانسته اند تا 20 درصد از هزينه‌هاي خود را از اين نظام بودجه ريزي كاهش دهد.

وي همچنين با اشاره به كنفرانس سال گذشته كه با همين محوريت برگزار شده بود، خاطرنشان كرد: اشتياق كارشناسان ايراني در جهت هرچه بهينه تر ساختن نظام بودجه ريزي كشور ما را بر آن داشت تا امسال نيز با بهره گيري از تجارب گذشته و همچنين دعوت از كارشناسان خارجي اين كنفرانس را برگزار كنيم.

عادل آذر در ادامه با بيان اينكه تا كنون 200 مقاله مرتبط در خصوص بودجه ريزي به دبيرخانه كنفرانس رسيده است، اعلام كرد: بعد از داوري هيات داوران 12مقاله برتر انتخاب شد كه در طول اين كنفرانس قرائت خواهد شد.

دبير دومين كنفرانس بين المللي بودجه ريزي عملياتي همچنين با اعلام محور كنفرانس نظام بودجه ريزي عملياتي گفت: محور اين كنفرانس نحوه محاسبه قيمت تمام شده، مديريت قيمت تمام شده و چگونگي اجراي نظام بودجه عملياتي است./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 412]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن