تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جلالی: تلاش ها برای حمله به تأسیسات هسته‌ای شکست خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار جلالی: تلاش ها برای حمله به تأسیسات هسته‌ای شکست خورد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: طی دو سال گذشته با اقدامات خوبی که در عرصه حفاظت از تأسیسات هسته‌ای کشورمان انجام گرفته تلاش‌های فراوان دشمن برای ضربه زدن به این تأسیسات با شکست مواجه شد.

سردار جلالی: تلاش ها برای حمله به تأسیسات هسته‌ای شکست خورد
 سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: ما حدود 2 سال است که با تشکیل قرارگاه پدافند سایبری نسبت به پوشش و دفاع در مقابل مخاطراتی که از فضای سایبر ما را تهدید می‌کند یک حرکت خوب را آغاز کرده و در همین زمینه موفق شدیم که مرکز فرماندهی و کنترل سایبری کشور را هم ایجاد کنیم. 
 
وی مفهوم دفاع را از دو مقوله حفاظت و پاسخگویی در برابر  تهاجم دانست و افزود: در این زمینه باید به اقدامات خوبی که صورت گرفته اشاره کرد که یکی از آن‌ها دفاع از تأسیسات هسته‌‌ای کشورمان است. 


 
سردار جلالی در همین رابطه به توانمندی‌های کشور در زمینه دفاع از تأسیسات هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: دشمن طی دو سال گذشته تلاش‌های فراوانی را برای ضربه زدن به این تأسیسات در دستور کار قرار داده بود اما علیرغم آن با اقدامات خوبی که در حوزه دفاع سایبری صورت گرفته است نتوانست هیچ گونه ورود و یا نفوذی به این تأسیسات داشته باشد.
 
انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

آیا صفر و یک های ایران ارزان می شوند؟
تقویت سایبری به شیوه ای متفاوت در آمریکا
میزبان مذاکرات مسئول مقابله با جاسوسی است





۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن