تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع ۶۴۷ حادثه و امدادرساني به بيش از ۲ هزار حادثه‌ديده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۳۱ب.ظ)
در حوادث هفته گذشته؛ وقوع ۶۴۷ حادثه و امدادرساني به بيش از ۲ هزار حادثه‌ديده موج-معاون عمليات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۶۴۷ حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ هزار و ۲۵۶ تن در حوادث هفته گذشته آسيب ديده و ۹۴ تن هم اسکان اضطراري داده شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين درويشي با اشاره به اين که ۳۶۱مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌اي و ۴۵ مورد شهري بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۱۱ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته صنعتي و کارگاهي، ۹ مورد کوهستان، ۶ مورد دريايي و ساحلي، ۶مورد آتش‌سوزي جنگل و مرتع و مابقي مربوط به ساير حوادث بوده است.
وي با اشاره به اين که در هفته گذشته ۲ هزار و ۳۰۷تن حادثه ديده‌اند، گفت: از اين ميان يک هزار و ۲۳۹ تن در حوادث جاده‌اي، ۷۱ تن در حوادث شهري، ۱۸ تن در حوادث صنعتي و کارگاهي، ۱۳ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث دريايي و ساحلي، ۶ تن در رعد و برق و مابقي در ساير حوادث آسيب ديده‌اند.
سرپرست معاونت عمليات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسيب‌ديدگي ۲ هزار و ۲۵۶ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از اين ميان يک‌هزار و ۲۳۹ تن در جاده‌ها، ۷۰ تن در شهرها، ۱۸ تن در حوادث صنعتي و کارگاهي، ۱۲تن در کوهستان، ۹ تن در دريا و ساحل و مابقي در ساير حوادث آسيب ديدند.
وي به اسکان اضطراري ۹۴تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود:در مجموع اين حوادث ۵۱۸ تن نجات يافتند که ۳۷۱ تن به مراکز درماني منتقل و ۱۴۷ تن سرپايي درمان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن