تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمحال و بختیاری، آبان سال جاری میزبان ناشران فعال كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون استاندار در نشست هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه كتاب استان: چهارمحال و بختیاری، آبان سال جاری میزبان ناشران فعال كشور است خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان، در آبان سال جاری، میزبانی ناشران فعال كشور را بر عهده دارد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۱ مهر ساعت 16:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، خدابخش مرادی در نشست هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه كتاب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این نمایشگاه ششم تا دوازدهم آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهركرد برگزار می‌شود.
وی تأكید كرد: در دهمین نمایشگاه كتاب چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ ناشر فعال كشوری حضور می‌یابند.
مرادی افزود: در این نمایشگاه ۳۵ هزار عنوان كتاب علمی، آموزشی، فرهنگی، ادبی، تاریخی، جغرافیا، زبان و كمك درسی در ۱۲۰ غرفه عرضه می‌گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی كتاب، ایستگاه نقاشی و سخنرانی‌های علمی، از مهمترین برنامه‌های جنبی دهمین نمایشگاه كتاب چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان كرد: كتاب‌‌های این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود.
مرادی اظهار داشت: از این میزان تخفیف، ۱۰ درصد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلانی، ۱۰ درصد از سوی ناشران و ۱۰ درصد از محل اعتبارات استانی پرداخت می‌شود.
وی اضافه كرد: برگزاری غرفه مشاوره خانواده از سوی اداره كل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، از دیگر برنامه‌های جنبی دهمین نمایشگاه بزرگ كتاب استان است.

افزوده می‌شود، دهمین نمایشگاه بزرگ كتاب چهارمحال و بختیاری، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ششم آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهركرد گشایش می‌یابد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن