تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندرسون کاندید ورزشکار ماه آمریکا ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اندرسون کاندید ورزشکار ماه آمریکا
بعد از انتخاب اندرسون بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا در مسابقات جام جهانی به عنوان ارزشمندترین بازیکن، او به عنوان یکی از کاندیدای ورزشکار ماه کشورش انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، سایت تیم های ملی آمریکا هر ماه ورزشکار منتخب خود را انتخاب می کند و این ماه چهره های برجسته ای در این رای گیری دیده می شود. مت اندرسون ( بهترین بازیکن جام جهانی والیبال )، جردن باروز ( قهرمان 74 کیلوگرم جام جهانی کشتی )، ویل گرولکس ( قهرمان مسابقات جهانی دوچرخه سواری معلولان )، ویسنت هانکوک ( قهرمان تیراندازی با تپانچه ) و مایکل سالمون ( قهرمان قایق سواری در آب های خروشان ) کاندیدای این رای گیری هستند که به نظر می رسد با توجه به درخشش تیم ملی والیبال آمریکا و مت اندرسون در جام جهانی، این بازیکن شانس بیشتری را برای تصاحب این عنوان داشته باشد.

همچنین تیم ملی والیبال آمریکا در رقابت با تیم های ملی رویینگ بانوان و ژیمناستیک ریتمیک بانوان در کسب عنوان بهترین تیم ملی ماه کار سختی را دارد.


10:30  1394/07/11  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن