تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی زنجان در زمینه مدارا با مردم خوب عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
نیروی انتظامی زنجان در زمینه مدارا با مردم خوب عمل کرده است

حجت الاسلام خاتمی


شناسهٔ خبر: 2930284 - شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
استانها > زنجان

زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: نیروی انتظامی رویکرد منطقی، علمی و واقع‌بینانه ای دارد و در زمینه مدارا با مردم در زنجان عملکرد خوبی از خود نشان داده است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی صبح شنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی افزود: در همه جوامع نظم و امنیت با هر نوع تفکر به‌عنوان یک مسئله اساسی بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران از این امر مستثنی نیست. 

وی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با همان تفکر و با بینش الهی شکل می‌گیرد. 

امام‌جمعه زنجان گفت: آنچه که برای نیروی انتظامی سرمایه اصلی است برقراری امنیت جان و مال مردم است. 

حجت‌الاسلام خاتمی تقوا را به‌عنوان اصلی‌ترین مسئله عنوان کرد و گفت: صداقت و راست‌گویی و پایبندی به اعتقادات و آرمان‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران در سایه تقوا مشخص می‌شود. نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: یکی از لوازم اعمال قانون داشتن قدرت است و اقتدار نیروی انتظامی به‌ عنوان مسئله اساسی بعد از تقوا لازم است چون با عناصر مخرب و مجرم برخورد می‌کند. 

حجت‌الاسلام خاتمی افزود: این قدرت باید در نیروی انتظامی به‌گونه‌ای باشد که مردم قانون‌مدار با دیدن لباس پلیس احساس آرامش کنند و افراد مجرم و مخل امنیت با دیدن پلیس به اندامشان لرزه بیفتد. 

وی یاد آور شد: تنها نیروی انتظامی است که با مردم ارتباط مستقیم دارد و نیروی انتظامی در حقیقت بسیار علمی، واقع‌بینانه و با عقلانیت و مردم‌داری حرکت می‌کند که این نشان از قدرت نرم این نیرو است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان تصریح کرد: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها نفوذ پیداکرده و توطئه‌های استکبار جهانی با حضور نیروهای توانمند و متخصص همیشه ناکام مانده است. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن