تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیجان‌جهانبخش از نمایش‌مقابل باسکی‌ها(عکس) ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هیجان‌ جهانبخش از نمایش‌ مقابل باسکی‌ها (عکس)
علیرضا جهانبخش مقابل بیلبائو اولین حضورش را در یورولیگ جشن گرفت. آن هم در ورزشگاه آفاس و مقابل چشمان هزاران هوادار آلکماری.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ ، در نقل و انتقالات تابستانی به آلکمار رفت تا این تیم را در لیگ هلند و البته یورولیگ همراهی کند. جهانبخش که باید آسیب دیدگی خود را درمان می کرد، هفته های ابتدایی فصل را از دست داد اما به محض بازگشت در ترکیب آلکمار قرار گرفت و بهانه ای برای کسب اولین برد این تیم در لیگ هلند شد. علیرضا اما دوباره آسیب دید. در یکی از تمرین های آلکمار و درست دو روز قبل از اولین بازی این تیم در یورولیگ و مقابل پارتیزان. او در بلگراد، آلکمار را همراهی نکرد تا یک شکست در کارنامه تیمش به ثبت برسد.

جهانبخش اما برای دومین بازی آماده بود. مراحل درمانش را پشت سر گذاشت تا در لیست 18 نفره این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو قرار بگیرد. مشخص بود که سرمربی آلکمار از ابتدا جهانبخش را در ترکیب قرار نمی دهد، چون او به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده بود.

آلکمار نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفت اما نیمه دوم را توفانی آغاز کرد. در دقیقه 65 توسط مارکوس هنریکسن و دقیقه 65 با گل بخودی انیکو بوودا با دو گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما آدوریز در دقیقه 75 یکی از گل های خورده اسپانیایی ها را جبران کرد.

اینجا بود که سرمربی آلکمار برای حفظ نتیجه تصمیم گرفت تا علیرضا جهانبخش را از روی نیمکت بلند کند و او را به میدان بفرستد. هواداران نام علیرضا را فریاد می زدند تا اینکه در دقیقه 78 ، این بازیکن ایرانی جانشین ویسنت ینسن در زمین باشد. این اولین تجربه جهانبخش در یورولیگ بود. تجربه ای که در نهایت به برد 2- یک آلکمار مقابل اتلتیک بیلبائو انجامید. جهانبخش از این برد و البته اولین تجربه اش در این مسابقات هیجان انگیز بود و این را در مصاحبه های تلویزیونی خود نشان داد. 



























15:36  1394/07/10  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن