تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816007777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و بازسازي 8 مسجد و مرکز مذهبي قديمي منطقه 11


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۴ق.ظ)
ساخت و بازسازي 8 مسجد و مرکز مذهبي قديمي منطقه 11 موج-شهردار منطقه 11 گفت:براي نخستين بار در شهر تهران شهرداري منطقه 11 با مشارکت خيرين نسبت به احداث و بازسازي 8 مسجد و مرکز مذهبي قديمي واقع در محله‌هاي مرکزي شهر تهران اقدام کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، نصرالله آباديان شهردار منطقه 11، اظهار داشت: مساجد به عنوان مکان‌هايي معنوي همواره مورد توجه و علاقه عموم مردم به ويژه شهروندان محله‌هاي مرکزي شهر تهران با هويت مذهبي و فرهنگي بوده است.
آباديان با اشاره به نيازسنجي 8 مسجد، حسينيه و هيأت در سطح منطقه؛ به رويکرد مديريت شهري براي جلب مشارکت عمومي شهروندان در امور شهر به ويژه اماکن مذهبي اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفيت هيأت امنا، ائمه جماعات و مشارکت مردمي براي احداث و بازسازي مساجد علاوه بر صرفه‌جويي قابل توجه در هزينه‌ها؛ در زمان اجراي پروژه نيز به دليل حذف پيمانکار و استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي تأثير به سزايي خواهد داشت.
شهردار منطقه 11 تأکيد کرد: اين مدل اجرايي از سوي معاونت فني و عمراني منطقه براي نخستين بار در شهر تهران آغاز شده است و با اين شيوه شهرداري منطقه ضمن ايجاد بستر مداخله حداکثري مردم با عقد قراردادهاي خريد، کنترل و تأييد طرح نما در کميته نما معاونت شهرسازي، پوشش فني پروژه از جمله آزمايشگاه بتن و جوش براي انجام تست‌هاي فني امور را پشتيباني مي‌نمايد.
آباديان خاطرنشان کرد: مهم‌ترين موضوع در احداث و بازسازي مساجد با توجه به رويکرد شهرداري تهران در قدم اول برپايي نماز جماعت در مساجد است که در اين طرح مورد توجه قرار گرفته و در نخستين قدم تلاش مي‌کنيم تا عمليات عمراني و ديگر اقدامات لازم در اين مساجد تا مرحله برپايي نماز جماعت پشتيباني و پس از آن با کمک خيرين و نيروهاي مردمي وارد ديگر مراحل شويم.
وي با اشاره به اين‌که اقدامات عمراني در 3 مسجد رضوي، پنبه چي و حوزه علميه خواهران حضرت ولي‌عصر (عج) آغاز و پيشرفت فيزيکي خوبي داشته است، افزود: مسجد امام محمدباقر (ع)، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، مسجد موسي بن جعفر (ع)، حسينيه قمر بني‌هاشم (ع) و هيأت دربدران اباعبدالله (ع) نيز در حال انجام مقدمات عمليات اجرايي هستند.
شايان ذکر است مسجد رضوي با بيش از 50 سال قدمت و بناي فرسوده با زيربناي 2000 مترمربع، مسجد پنبه چي با بيش از 50 سال قدمت و بناي فرسوده در 1700 مترمربع در حال تخريب و نوسازي هستند و حوزه علميه خواهران حضرت ولي‌عصر (عج) با 2500 مترمربع زيربنا در مرحله اجراي عمليات نازک کاري و اتمام پروژه، مسجد موسي بن جعفر (ع) در مرحله خريد تجهيزات صوتي و لوازم مورد نياز، حسينيه قمر بني‌هاشم (ع) با زيربناي 700 مترمربع در مرحله اجراي عمليات نازک کاري و اتمام پروژه و هيئت دربدران اباعبدالله (ع) هم اکنون در مرحله تملک املاک معارض قرار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن