تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدای پای تغییرات در فدراسیون کاراته ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صدای پای تغییرات در فدراسیون کاراته
نتایج ضعیف تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و حواشی این رشته، باعث شده بحث تغییرات در این فدراسیون بسیار جدی‌تر از گذشته مطرح شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فدراسیون کاراته این روزها، حال و روز خوبی ندارد. حاشیه در این فدراسیون از آنچه تصور می‌شود بیشتر است؛ چه از بُعد فنی، چه از بُعد غیرفنی.

تیم ملی کاراته کشورمان چندی پیش مقام قهرمانی آسیا را با سومی در این مسابقات عوض کرد تا برگی دیگر به ناکامی‌هایش اضافه شود. حاشیه‌های دیگری هم که در این فدراسیون به‌وجود آمده مسئولان وزارت ورزش را برآن داشت که فکری به حال فدراسیون کاراته کنند.

شنیده شده تغییرات در فدراسیون کاراته در راه است و اگر علیرضا سمندر از سمت خود استعفا ندهد، آن وقت بحث برکناری‌اش قوت خواهد گرفت. فدراسیون کاراته این روزها نیازمند آرامش است تا به روزهای اوج خود بازگردد و از همین رو مسئولان وزارت ورزش به‌دنبال فردی هستند که بتواند این آرامش را در کاراته ایجاد کند.





15:01  1394/07/08  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن