تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813072339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند 9 نفره کلاه‌برداري از اسناد دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۱۶ق.ظ)
انهدام باند 9 نفره کلاه‌برداري از اسناد دولتي موج- فرمانده انتظامي استان البرز از انهدام باند 9 نفره کلاه‌برداري از اسناد دولتي که با فروش زمين‌هاي بلاصاحب مبلغ 9 ميليارد ريال کلاه‌برداري کرده بودند خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار کامراني صالح، فرمانده انتظامي استان البرز در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر جعل و کلاه‌برداري اسناد دولتي توسط افرادي به هويت معلوم، پيگيري اين موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداري اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، اعضاي باند مذکور با شناسايي املاکي که صاحبان آن‌ها فوت کرده‌اند با پرونده‌سازي و انجام شکايات صوري راي دادگاه را به دست آورده و ملک را به مالکيت خود در مي‌آوردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: تحقيقات بعدي حاکي از آن بود که اعضاي باند مذکور پس از چندين بار انتقال صوري، ملک را به اشخاص ثالث فروخته و مبالغ هنگفتي را در قبال فروش ملک دريافت مي‌کردند.
سردار کامراني صالح خاطرنشان کرد: با توجه به اهميت موضوع، تيم ويژه‌اي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي با انجام تحقيقات تکميلي و مراجعه به بانک اطلاعاتي مجرمان سابقه‌دار، ردي از يکي از اعضاي باند به نام «م- ز» را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي موفق به دستگيري فرد مذکور در حالي که در يکي از دفاتر ثبت احوال در حال انجام مراحل انتقال اسناد مالکيت بود، شدند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: متهم پس از انتقال به پليس آگاهي به جرم خود مبني بر جعل و کلاه‌برداري اسناد دولتي با همکاري 8 نفر ديگر اعتراف کرد و درباره شيوه و شگرد سرقت‌ها اقرار کرد که با تشکيل باند 9 نفره پس از شناسايي املاک بلاصاحب، آن‌ها را به مالکيت خود در آورده و سپس آن را طي چندين مرحله به اشخاص ديگر مي‌فروختند.
وي ادامه داد: ماموران با راهنمايي‌هاي متهم و مراجعه به بانک‌هاي اطلاعاتي و انجام اقدامات پليسي، مخفيگاه ساير اعضاي باند را شناسايي و طي چندين عمليات جداگانه آن‌ها را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.
فرمانده انتظامي استان البرز در ادامه گفت: اعضاي باند دستگير شده در بازجويي‌هاي خود اعتراف کردند تا کنون با فروش 3 قطعه زمين به متراژهاي 1000 متري به اشخاص ديگر مبلغ 9 ميليارد ريال کلاه‌برداري کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن