تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812951043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالقدر به خاطر عملکرد مناسبش در اردوها ماند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوالقدر به خاطر عملکرد مناسبش در اردوها ماند
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت:فرزاد ذوالقدر با توجه به عملکرد مناسبش در اردوهای تیم ملی ماند، البته او هنوز به تورنمنتی اعزام نشده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بیژن مقانلو اظهار داشت: به دنبال گرفتن مجوز برای حضور آرمین‌هادی‌پور هستیم تا به این ترتیب بتوانیم با 8 تکواندوکار در رقابت‌های منچستر روی شیاپ‌چانگ برویم. در این دوره از رقابت‌ها مسعود حجی‌زواره را اعزام نمی‌کنیم تا بتواند کمی استراحت داشته باشد. او در چند ماه اخیر در مسابقات متعددی شرکت کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمرینات به خوبی پیش می‌رود و با مشکل خاصی روبرو نیستیم. به امید خدا 21 مهر به منچستر اعزام می‌شویم و از 24 این ماه نیز مسابقات مقدماتی گرند‌پری منچستر استارت خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا نفرات حاضر در اردوهای تیم ملی همه باید جزو تکواندوکاران رنکینگ‌دار باشند، عنوان کرد: اصلا موضوع اینگونه نیست. وقتی که در وزن 68 کیلوگرم با مشکل روبرو شدیم نفراتی را داخل اردو کردیم که در کنار اینکه یار کمکی باشند بتوانند در تورنمنت‌ها برای رقبا به نوعی عامل بازدارنده باشند. برای این کار به سراغ بررسی رقابت‌های انتخابی تیم ملی رفتیم و نفراتی که خوب ظاهر شده‌ بودند را به اردوها دعوت کردیم.

مقانلو گفت: فرزاد ذوالقدر نیز جزو همین نفرات بود که با توجه به عملکرد مناسبش در اردوهای تیم ملی ماند، البته او هنوز به تورنمنتی اعزام نشده است.



10:29  1394/07/08  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن