تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس خیرساز درس می خوانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی: دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس خیرساز درس می خوانند خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: 520 هزار کلاس درس هم اینک در سطح کشور وجود دارد که 490 هزار مورد آن از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون ساخته شده است و دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس خیرساز درس می خوانند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر ساعت 16:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا ،علی اصغر فانی روز پنجشنبه در مراسم گشایش چهار واحد آموزشی وکیلی در نیشابور اظهار کرد: 20 درصد کلاسهای ساخته شده در کشور توسط نیکوکاران مدرسه ساز بنا شده و دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس خیرساز درس می خوانند.  
وی گفت: عمل نیک مدرسه سازی یک کار خیر باقی و جاودان برای دنیا و آخرت و مصداق بارز باقیات الصالحات است.
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال تا پیش از شروع مهر ماه هزار و 300 مدرسه با هشت هزار کلاس درس در سطح کشور آماده شد که از این تعداد نیز 20 درصد توسط خیرین مدرسه ساز آماده شد.
 
وی ادامه داد: نیکوکاران مدرسه ساز امسال حدود هشت هزار میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی داشتند که با این روند پیش بینی می شود با اضافه شدن 700 مدرسه دیگر تا پایان سال 94 اقدامی بی سابقه در این بخش اتفاق افتد.
 
فانی در ادامه خراسان رضوی را پیشتاز ساخت مدارس خیرساز در کشور اعلام و بیان کرد: هدف اصلی از سفر امروز به نیشابور تقدیر از تمام خیرین استانی است که پیشتاز ساخت مدارس خیری هستند.
 
وی از مشارکت خیرین در برنامه های متنوع آموزشی، پرورشی و فرهنگی و ورزشی این بخش خبر داد و تصریح کرد: برای به نتیجه رساندن رسالت سنگینی که بر دوش داریم به همراهی و همکاری همه بخشها نیاز است.
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال در روز نخست مهر ماه این مشارکت و حضور بخشهای مختلف را به بهترین شکل ممکن شاهد بودیم.
 
وی تاکید کرد: معتقدیم این اقبال عمومی به آموزش و پرورش امروز در تاریخ این نهاد در کشور بی سابقه بوده است.
 
فانی گفت: امروز نیاز به همکاری و همراهی همه مردم و بخش ها داریم تا بتوانیم بر اساس سند تحول بنیادین، آموزش و پرورشی کیفی و پویا داشته باشیم.
 
علی اصغر فانی با هدف افتتاح 17 طرح آموزشی شامل 14 مدرسه، دو نمازخانه و بخش آزمایش کلینیک فرهنگیان با هزینه 150 میلیارد ریال به نیشابور سفر کرده است.
 
گفتنی است؛ 35 میلیارد ریال از این مبلغ توسط افراد نیکوکار و بقیه آن از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن