تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821234499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنيا را در اختيار خود در بياوريد ولي اجاز ندهيد دنيا شما را بازيچه خود قرار دهد.


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵ب.ظ)
حجت الاسلام قرائتي خطاب به پزشکان قمي: دنيا را در اختيار خود در بياوريد ولي اجاز ندهيد دنيا شما را بازيچه خود قرار دهد. موج - قم - نخستين جلسه از سلسله نشست هاي حيات طيبه با موضوع واکاوي اخلاق پزشکي و جايگاه ارزشمند طبيب ويژه اساتيد و پزشکان، با حضور حجت الاسلام قرائتي صبح امروز در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکي قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در اين جلسه حجت الاسلام قرائتي ضمن تسليت به مناسبت فاجعه منا گفت: ما مسلمانان معتقديم که نماز انسان را از هر شر و بدي حفظ مي کند و سوال اينجاست که چرا سعودي ها که نماز به جا مي آورند گناه بزرگ انجام مي دهند و مسلمانان را در يمن مي کشند، اين يک دليل بيشتر ندارد و آن دوري آنان از ولايت ائمه اطهار است.
وي ادامه داد: سعودي ها ما شيعيان را کافر مي دانند و بنده خطاب به آنها مي گويم آيا به نظر شما کافر ديگري به غير از شيعيان در جهان وجود ندارد که شما شيعيان را مي کشيد و حتي يک سيلي به صورت اسرائيل نمي زنيد.
دبير ستاد اقامه نماز کشورافزود: غدير خم ثابت کرد که ولي خدا بايد از سوي خداوند انتخاب گردد ولي متاسفانه انتخاب خداوند ناديده گرفته شد و با مشورت خود يک نفر را به عنوان ولي امر مسلمين انتخاب کردند و حق ولايت را از علي (ع) و فرزندان ايشان سلب نمودند.
حجت الاسلام قرائتي در بخش ديگر از سخنان خود ضمن اشاره به بازيچه دنيا قرار نگرفتن پزشكان گفت: از شما پزشکان عزيز مي خواهم هيچ وقت خود را فارغ التحصيل ندانيد و هموار به دنبال کسب علم و دانش باشيد و هيچ گاه به دنبال ثروت اندوزي و مشهور شدن نباشيد که اين کار اجر شما را از بين خواهد برد.
محسن قرائتي خاطر نشان کرد: بيماري که به شما مراجعه مي کند و پس از سپري کردن دوران درمان سلامت خود را به دست مي آورد، تا آخر عمر هر کار خير و ثوابي را که انجام دهد شما نيز در آن شريک خواهيد بود و اين عظمت کار شما را مي رساند.
دبير ستاد اقامه نماز کشور خطاب به اساتيد حاضر در جلسه گفت: در کلاس هاي درس خود درباره مباحثي همچون حجاب و ولايت فقيه نه از لحاظ قرآني و ديني بلکه از لحاظ عقلي و منطقي با دانشجويان صحبت و تبادل نظر کنيد و بدانيد که تاثير صحبت هاي شما بر روي دانشجويان بسيار عميق ميباشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن