تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فان‌خال: مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فان‌خال: مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم خبرگزاری پانا: سرمربی منچستریونایتد از پیروزی برابر ولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و تیمش را شایسته کسب سه امتیاز این دیدار دانست.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر ساعت 14:02

خبرگزاری پانا+فن خال

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد از ولفسبورگ پذیرایی کردند. شاگردان لوئیس فان خال هر چند در این دیدار خیلی سریع دروازه خود را باز شده دیدند اما موفق شدند با گلزنی خوان ماتا و کریس اسمالینگ بازی را به سود خود به پایان ببرند تا نخستین سه امتیاز خود را به دست آورند. لوئیس فان خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ بعد از بازی گفت: پیروزی خوبی بود. شروع بدی در این دیدار داشتیم و با گلی که دریافت کردیم غافلگیر شدیم اما به بازی برگشتیم و دو گل به ثمر رساندیم تا این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. گلی که ولفسبورگ به ثمر رساند زیبا بود. پیروزی برابر تیم‌های آلمانی اصلا آسان نیست. آنها با نظم بسیار بالایی بازی می‌کنند. با این حال خوشبختانه با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم سه امتیاز را به دست آوردیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم با نتیجه پر گل‌تری به پیروزی برسیم. او ادامه داد: در لیگ برتر انگلیس به خاطر فشار زیاد بازی‌ها بازیکنان خسته می‌شوند و این کاملا طبیعی است. هر چند بازیکنان یونایتد خسته بودند اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و من از عملکرد آنها کاملا رضایت دارم. الان دیگر باید به بازی حساس برابر آرسنال در لیگ برتر انگلیس فکر کنیم که قرار است یکشنبه هفته آینده برگزار شود. بسیار خوشحالم که بعد از ناکامی در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا در این دیدار به پیروزی رسیدیم. ما مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و شایسته این پیروزی بودیم. سرمربی یونایتد به ستایش از اسمالینگ زنده گل پیروزی تیمش پرداخت و گفت: برای اسمالینگ خوشحالم. او بار دیگر نشان داد که علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاعی می‌تواند در نقش گلزن هم ظاهر شود. چنین گل‌هایی به او روحیه می‌دهد و امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شود. فان‌خال در پایان سخنان خود گفت: در مجموع باید بگویم که عملکرد خوبی در دیدار برابر ولفسبورگ داشتیم. اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم و تنها دو سه بار دروازه ما را تهدید کردند. این در حالی بود که بارها دروازه این تیم را تهدید کردیم. در نهایت مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن