تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته ناجا فرصتي مناسب براي ارتباط بهتر مردم با پليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۵:۱۹ق.ظ)
هفته ناجا فرصتي مناسب براي ارتباط بهتر مردم با پليس موج - فرمانده انتظامي استان کرمان فرا رسيدن هفته ناجا را فرصتي مناسب براي ارتباط بيشتر و بهتر مردم با پليس خواند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ رضا بني اسدي، فرمانده انتظامي استان کرمان، با حضور در جمع اصحاب رسانه ضمن تشريح برنامه‌هاي هفته ناجا پاسخ گوي سؤالات آنان بود.
سرهنگ بني اسدي در ابتداي سخنان خود خطاب به خبرنگاران گفت: شما اصحاب رسانه رابطان منصف بين مردم و مسوولان هستيد و بدون شما رسيدن به هدف ممکن نخواهد بود.
فرمانده انتظامي استان وظيفه خبرنگاران را انعکاس واقعيات جامعه دانست و گفت: از شما تقاضا داريم که اگر کاستي در کار ما ديديد آن را منصفانه گزارش دهيد و هيچ‌گاه رفتار يک فرد را به پاي يک سيستم نگذاريد و همواره جانب عدالت را داشته باشيد.
وي رسانه موفق را واجد ديد خيرخواهانه و حامي منافع جمعي ذکر کرد و افزود: براي پيشرفت جامعه بايد منافع جمعي را بر منافع فردي و صنفي ترجيح داد.
سرهنگ بني اسدي فرا رسيدن هفته ناجا را فرصتي مناسب براي ارتباط بيشتر و بهتر مردم با پليس خواند و تاکيد کرد: اين هفته با شعار «اقتدار پليس، همدلي و هم‌زباني، امنيت و آرامش» از شنبه آغاز خواهد شد و ما معتقديم که امنيت و آرامش تنها در سايه اقتدار پليس محقق مي‌شود.
وي در ادامه ضمن تشريح برنامه‌هاي متنوع ستاد فرماندهي انتظامي استان در روزهاي مختلف هفته ناجا آمار تلفات مربوط به راکبان موتورسيکلت را تکان دهنده توصيف کرد و گفت: بيشترين آمار تلفات و کمترين ميزان ايمني متعلق به راکبان موتورسيکلت است از اين‌رو از شما اصحاب رسانه مي‌خواهيم تا با انجام اقدامات فرهنگي در کاهش اين آسيب‌ها پليس را ياري کنيد.
فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: در هفته ناجا بسته‌هاي فرهنگي، اجتماعي، پزشکي، قضائي، پليسي و ديني فراواني را تدارک ديده‌ايم و در خدمت هم استاني‌هاي عزيز خواهيم بود.
وي ضمن اعلام خبر حضور کارشناسان انتظامي در مدارس، مساجد و محله‌ها در طول هفته ناجا، بيان داشت: خود من و معاونان انتظامي استان در تمام روزهاي هفته در دفتر نظارت همگاني 197 واقع در خيابان شهيد فولادي در خدمت عموم خواهيم بود و انتقادات، پيشنهادها و نظرات همشهريان عزيز را خواهيم شنيد.
سرهنگ بني اسدي بر ارتقا امنيت عمومي تاکيد کرد و گفت: در شرايط کنوني بايد چنان امنيت عمومي‌مان را ارتقا بخشيم که ناآرامي‌هاي خارجي به هر اندازه که بزرگ باشد نتواند ضربه‌اي به امنيت ما وارد کند.
وي ارتقاي امنيت عمومي را در گرو جلب مشارکت عمومي دانست و اظهار داشت: پليس کرمان در راستاي تأمين امنيت از تمام ظرفيت‌هاي خود استفاده مي‌کند و ما اميدواريم بتوانيم رضايت عموم را نسبت به عملکرد خود جذب کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن