تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816447952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آن چه باید از Uncharted: Nathan Drake Collection بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: همانطور که می دانید کم کم به تاریخ عرضه یک کالکشن باارزش از سوی سونی نزدیک می شویم. به عبارتی نسل هشت ترکیبی است از انحصاری های جدید و ریمستر شدن عناوین انحصاری قدیمی که برای مخاطبین خاطره ساز بوده است. از جمله این عناوین فرانچایز آنچارتد است که قطعا بین مخاطبین صنعت گیم بسیار محبوب است. نسخه های Drake’s Fortune، Among Thieves و Drake’s Deception  در یک مجموعه با ارزش عرضه خواهد شد. تقریبا می توان گفت به جز نسخه PS Vita یعنی Uncharted: Golden Abys ، تمامی نسخه های پیشین این سری بازی در مجموعه Nathan Drake قرار دارند .

کیفیت اجرایی : به لطف قدرت سخت افزاری PS4 این کالکشن با کیفیت 1080 و 60 فریم بر ثانیه عرضه خواهد شد. قطعا تغییرات فقط به تغییر کیفیت و فریم ریت ختم نمی شود، نورپردازی های بهتر، تکسچر های واقع گرایانه تر و برخی بهبود در زمینه طراحی محیط از تغییرات این سه نسخه می باشد. در ادامه با گوشه ای از داستان این سه نسخه همراه خواهیم بود. مقایسه تصویری (تصویر سمت راست مربوط به نسخه PS4 است)

 

داستان نسخه اول ( Drake’s Fortune ): داستان بازی روایت مردی جوان به نام نیتن دریک (Nathan Drake ) می باشد که در بازی به او نیت (Nate ) هم می گویند. وی یک ماجراجو می باشد که اقدام به جستجوی دوباره ی سرزمین های گمشده می کند که از جمله ی آن ها می توان به: آتلانتیس، ال دورادو و… اشاره کرد. در واقع این سرزمین ها در گذشته توسط افرادی هم چون مارکو پلو، فرانسیس دریک و … کشف شده اند ولی قهرمان ما یعنی نیتن دریک به جستجوی دوباره ی آن ها می پردازد. در مورد فرانسیس دریک؛ او یک دزد دریایی انگلیسی بوده است که در زمان ملکه الیزابت زندگی می کرده و به دستور وی هم کارهایی را نظیر حمله به شهر ها و کشور ها ی دیگر را به انجام رسانده است. ولی در بازی ما وی را به عنوان یک دزد دریایی که ماجراجویی هایی را هم انجام داده است می شناسیم. یکی از نکات جالب و رمز آلود در آنچارتد یک و به طور کل در کل سری آنچارتد، این مسئله می باشد که نیتن دریک خود را به دلیل نام خانوادگی خود و گردن بندی که آن را از دوران نوجوانی به همراه داشته است، از نوادگان فرانسیس دریک می داند و به دنبال ماجراجویی ها و کارهای نیمه کاره ی وی می رود. خوب باید بگویم که شما در بازی به تنهایی کارهای خود را انجام نخواهید داد و در لحظات مختلف افراد مختلفی به عنوان دوست در کنار شما می باشند. در واقع نیتن  به همراه دوستانش یعنی النا فیشر (Elena Fisher ) که او هم یک ماجراجوی جوان می باشد و هم چنین ویکتور سالیوان (Victor Sullivan ) که به اختصار به او به او سالی (Sully) هم می گویند، می باشد. داستان نسخه دوم ( Among Thieves ): مارکو پولو یکی از معروف‌ترین چهره‌های تاریخی قرون گذشته به حساب می‌آید. ماجراجویی که با پدرش ناگهان خود را در چین و مغولستان و دیگر کشورهای اطراف می‌بیند. داستان‌های مارکو پولو و سفرهای وی و علاقه‌مندی مغول‌ها و چینی‌ها و ... یکی از جذاب‌ترین داستان‌هاي تاریخی و سرشار از تجربه‌های مفید است. مارکو در این مدت که در مغولستان به سر می‌برد توانسته بود برای خود ثروت عظیمی را به دست آورد و با خدمه و ثروت فراوان خود این فرصت را به دست آورد که به کشور خود یعنی ایتالیا برگردد. در راه بازگشت کشتی‌های مارکو پولو ناپدید می‌شوند و فقط کشتی‌ای سالم به مقصد می‌رسد که خود مارکو در آن است. این راز که بقیه کشتی‌ها چه شدند و در چه حالی به سر می‌برند همیشه یک راز سر بسته ماند و پس از مرگ مارکو هم کسی پی به این راز بزرگ نبرد. اما مثل اینکه کسی علاقه‌مند به این موضوع شده است. نیتن پس از ماجراهای گذشته خود و در پی پیدا کردن گنج سر فرانسیس تجربیات زیادی به‌دست آورد و قصد دارد که این‌بار در پی کشف گنج های مارکو پولو تجربیات خود را به‌کار بگیرد و به آن‌ها برسد.

داستان نسخه سوم ( Drake’s Deception ) : داستان بازی یک سال پس از نسخه ی دوم به وقوع می پیوندد.اکنون نیتن با دوست و یار صمیمی خود،سالی،تصمیم به شروع ماجرایی هیجان انگیز می گیرد.این بار این دو دوست به دنبال مکانی هستند که صدها سال پیش،جد نیتن فرانسیس دریک به آن جا پا گذاشته بود.پس از جست و جو های فراوان،نیتن پی می برد که فرانسیس  ماجراجویی خود را در عربستان و به دنبال پیدا کردن شهری گمشده ادامه داد.همانند گذشته،دشمنانی نیز در این نسخه وجود خواهند داشت.در Drake"s Deception،این دشمنان (به دلایلی نامعلوم) در حال جلوگیری نیتن و سالی برای کشف این شهر هستند.به گفته ی سازندگان،دشمنان نیتن در این نسخه حتی در مقایسه با نسخه ی پیشین خطرناک تر هستند و چالش برانگیز خواهند بود. ارائه درجه سختی های جدید : به گفته سازندگان بازی دارای 3 درجه سختی جدید خواهد بود . Explorer Mode : این درجه سختی برای افراد کاملا تازه کار هست و سختی بازی در آن کاهش یافته است .
Speed Run Mode : این درجه سختی یک تایمر برای مرحله ها ایجاد میکند که میتوان بعد اتمام مرحله زمانش را با زمان دوستان در این مرحله مقایسه کرد. ایده ای بسیار جالب برای سنجش سرعت تمام کردن مراحل !
Brutal Difficulty Mode هم یک درجه سختی بسیار دشوار است. دشوار تر از همیشه و چالشی لذت بخش . عدم وجود بخش چند نفره آنلاین در بازی : این مجموعه ، تنها شامل بخش داستانی سه نسخه اصلی Uncharted است و در آن خبری از بخش چندنفره آنلاین نیست . آقای Eric Monacelli از کمپانی Naughty Dog پیرامون این موضوع گفت: هیچ برنامه ای برای ساخت بخش مولتی پلیر [Uncharted 2 و Uncharted 3] نداریم. این بسته شامل نسخه بتای مولتی پلیر Uncharted 4 است، بنابراین بدون مولتی پلیر نخواهید بود. بهینه کردن استفاده از Dualshock : در زمان ساخت قسمت اول این فرنچایز، یعنی Uncharted: Drake"s Fortune سعی شده بود تا از توانایی های کنترلر PlayStation 3 استفاده شود و به همین دلیل کاربران در این بازی مجبور بودند که در برخی از صحنه ها (مثل پرتاب نارنجک) از سنسور حرکتی کنترلرها استفاده کنند. خیلی از کاربران اعتقاد داشتند که استفاده اجباری از این قابلیت، باعث مزاحمت می شود. خبر خوب این است که به تازگی اعلام شده در Uncharted: The Nathan Drake Collection استفاده از سنسور حرکتی به یک قابلیت انتخابی تبدیل شده و استفاده از آن اجباری نیست.


نسخه ویژه بازی  : علاقه مندان به Uncharted که قصد آرشیو کردن  را دارند ، می توانند نسخه ویژه بازی را خریداری کنند . این نسخه شامل قاب فلزی، برچسب بازی و کتابی 48 صفحه ای حاوی تصاویر هنری سه نسخه‌ی قبلی بازی می‌باشد.

عرضه بازی : در آخر این کالکشن ارزشمند می تواند یادآور خاطرات خوب گذشته برای مخاطبین این سری و همچنین باارزش برای آن دسته از کسانی که هنوز فرصت بازی کردن سری Uncharted را نداشته اند باشد. این اثر با قیمت 60 دلار در تاریخ 14 مهرماه عرضه خواهد شد . نویسنده: م.صادق تواضعی



8 مهر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن