تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطنت ربات ها


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

درود بر تمامی کاربران جامعه مجازی پردیس گیم. امشب قصد داریم به بررسی کامل عنوان ReCore بپردازیم؛ عنوانی بسیار جاه طلبانه و مورد انتظار که بی سر و صدا معرفی شد در حالی که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های سال 2016 و جذب گیمر ها به سمت کنسول Xbox One دارد. چرا این حرف ها به نظرتان کمی اغراق آمیز باشند... بنابراین تا ادامه مطلب همراه باشید تا به موفقیت این بازی ایمان بیاورید! عنوان ReCore در نمایشگاه E3 2015 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One معرفی شد. این بازی توسط استودیوی Armature Studios ساخته می شود؛ استودیویی که تجربه زیادی در زمینه بازی های رایانه ای نداشته و شاید بزرگ ترین فعالیت آن ها، پورت Borderlands: The Pre-Sequel برروی کنسول های نسل هشتم بوده است. سابقه استودیوی Armature Studios بیشتر در زمینه پورت بازی ها برروی کنسول PlayStation Vita بوده؛ عناوینی همچون Batman: Arkham Origins BlackGate و Injustice: Gods Among us و MGS HD Collection و The Unfinished Swan . با این حال حضور آقای Keiji Inafune سازنده افسانه ای و خالق فرنچایز های Dead Rising و Lost Planet و Mega Man و Onimusha باعث می شود که امید زیادی به بازی ReCore داشته باشیم! همچنین آقای Joe Staten ، نویسنده بازی Destiny نیز به عنوان کارگردان ارشد در تیم سازنده این بازی حضور دارد. موسیقی های ReCore نیز توسط آقای Chad Seiter ساخته می شوند. از تجربیات ایشان می توان به ساخت موسیقی بازی هایی همچون Pokemon: Symphonic Evolutions و The Legend of Zelda: Symphony of the Goddesses اشاره کرد.

داستان بازی ReCore به دوره ای آخرالزمانی از کره زمین (یا سیاره ای دیگر) مربوط می شود. در تریلر اولیه، دختر جوانی به نام Joule را مشاهده کردیم که به عنوان یکی از آخرین انسان های باقی مانده، در برهوتی خراب شده، احتمالا به دنبال مواد غذایی و لوازم مفید می گشت. یک سگ روباتی به نام Mack نیز همراه او بود. به گفته توسعه دهندگان، بیشتر قسمت های این سیاره، توسط روبات هایی کنترل می شود که قصد نابود سازی نسل بشر را دارند و تنها راه بقا، همکاری با جناح دیگری از ربات هاست که مایل به خدمت هستند؛ مثل سگی که در تریلر دیدیم. "مک" جزو گروهی صلح جوست که قصد دارند به "ژول" و دیگر انسان های باقی مانده کمک کنند تا "انسانیت" را به این سیاره بازگردانند. طی تریلر E3 2015 مشاهده کردیم که مک میان مبارزه ای پر هیاهو، خود را قربانی می کند. در ادامه، ژول هسته اصلی او را بر می دارد و درون رباتی شبیه به گوریل قرار می دهد. به گفته آقای Keiji Inafune کارگردان این بازی، هسته اصلی همان هوش و عقل است. بنابراین ربات گوریل شکل، همان مک است منتها با شکل و شمایلی دیگر! آقای Inafune در ادامه توضیح داد : "داستان این بازی، حماسی و پر از اسرار و ماجرایی است. همانطور که گفتم، ربات ها نقش بزرگی را ایفا کرده و تجربه غنی و فوق العاده ای را ارائه می دهند. یاران رباطی بسیار بیشتری هم وجود دارند که شما با تصمیم خود می توانید آن ها را به گروه ماجراجویی کوچک خود راه دهید. هر یک از این ربات ها منجلب به ماجراجویی های منحصر به فردی می شوند." "ما این بازی را به جهت پیش بینی آینده بشریت خلق کردیم. من بازیی می خواستم که نشان دهد آینده بشریت به چه جهت و سمتی می رود و در نهایت چگونه پایان می یابد." سکانسی که مک به سمت ربات های عنکبوتی شکل می پرید و آماده منفجر شدن میشد، موسیقی دلنوازی پخش می شود و ژول فریاد می زند "نـــــه!" همین تیکه کافیست که پیش بینی کنیم ReCore شاکل سکانس های عاطفی و به یاد ماندنی نیز خواهد بود.

ReCore یک بازی اکشن ماجرایی با دوربین سوم شخص است. متاسفانه فعلا جزئیات زیادی درمورد گیم پلی وجود ندارد اما به نظر می رسد که گیم پلی بسیار غنی و جذابی را در این بازی تجربه کنیم. طی تریلر ما سلاح های مختلفی را مشاهده کردیم. از جمله سلاح گرم، قلاب، ابزار دستی ویژه و یک ربات که در مبارزات به کمک بازیکن می پردازد. بنابراین باید منتظر مبارزاتی مهیج و نفس گیر باشیم. همچنین آقای Keiji Inafune کارگردان این بازی درمورد ربات ها گفته: "ReCore بازی مورد علاقه من پیرامون ربات هاست. ربات ها گاهی اوقات قهرمانانی شجاع هستند، زمان های دیگر فقط همراهانی طنز آمیزند. درواقع حتی می توانند وفادار ترین دوست شما باشند." "همانطور که شما در جهان مرموز ReCore به ماجراجویی می پردازید، به مرور یاد میگیرید که چه چیزهایی این ربات ها را منحصر به فرد و قدرتمند می کند. من به شدت مشتاقم تا احساس شما بعد از تعامل با ربات ها را مشاهده کنم. امیدوارم که این بازی سرگرم کننده و تجربه ای ناب و دوست داشتنی برایتان باشد." در ReCore طوفان های عظیمی رخ می دهد که جزئیات نقشه را به طور کل تغییر می دهد! یعنی محیط بازی بر اساس آب و هوا متحول می شود. حتی گاهی اوقات، مقصد شما بنا به شرایط جَوّی، بسته شده و ورود به آن غیرممکن می شود. گاهی اوقات هم به مقصد می رسید اما ظاهر محیط کاملا نا آشنا به نظر می رسد... ! ReCore عنوانیست که در آن، سیستم آب و هوایی به صورت کاملا جدی برروی محیط ها تاثیر می گذارد. 

عنوان ReCore در بهار سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه می گردد. در پایان دیدگاه خود پیرامون این بازی و انتظاراتی که از موفقیت آن برروی Xbox One دارید، به اشتراک بگذارید. اگر به این بازی علاقه مندید، می توانید Screen Saver آن را هم از طریق این لینک دانلود کنید. همچنین در ادامه مطلب می توانید تصاویری از سازندگان و طرفداران طی نمایشگاه E3 2015 را مشاهده کنید.
A few of our team members wearing their new ReCore shirts.
 
These were the very first fans in line to meet Keiji Inafune and Mark Pacini.
 
The ReCore poster being given away at the Fan Fest.

These fans were wearing their ReCore shirts proudly at E3.
 
A collection of swag we had at E3.
 
Fans lining up to meet Keiji Inafune and Mark Pacini!

The ReCore crew chatting with IGN at their booth on the show floor.
نویسنده : متین نصیری



8 مهر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن