تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان بسيج مستضعفين: «مرگ بر امريكا» مهم‌ترين مؤلفه قدرت ما است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رئيس سازمان بسيج مستضعفين: «مرگ بر امريكا» مهم‌ترين مؤلفه قدرت ما است
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه مرگ بر امريكا مولفه قدرت ما است، گفت: مسئولان نبايد همه وقت، فكر و ذكر خود را براي دست دادن با فلان آدمكش جنايتكار قرار دهند و اين وادادگي است كه با فلان آدم كودك‌كش دست دهيم.
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين، در اولين همايش نخبگان بسيجي فعال در عرصه بين‌الملل، ضمن تسليت فاجعه منا گفت: جاي تعجب است كساني در مقابل يك هزارم اين حادثه واكنش‌هايي در حد جنگ از خود نشان مي‌دهند حتي نمي‌پرسند كه آمار جان‌باختگان چه ميزان است. وي افزود: از مسئولان خود نيز گله داريم كه ديپلماسي لازم را در اين زمينه ندارند، آنقدر جان مردم ما بي‌ارزش شده كه به راحتي مسائل را در حد مدير‌كل پيگيري مي‌كنند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان كرد: حادثه خيلي غمبار است، بچه‌هايي كه چشم‌انتظار پدر و مادر خود هستند بنر خريده، وسايل شادي را فراهم كردند حالا به آنها گفته مي‌شود كه پدر شما كشته شده. اين درد است و دردي بالاتر كه اجازه هماهنگي جابه‌جا كردن اجساد به همراهان آنها داده نمي‌شود. سردار نقدي بيان داشت: مسئولان نبايد همه وقت، فكر و ذكر خود را براي دست دادن با فلان آدمكش جنايتكار قرار دهند اين وادادگي است كه با فلان آدم كودك‌كش دست دهيم، 400 يا 500 نفر كشته شده خانواده‌هاي نگران دارند آن وقت شما در هتل راحت نشسته حرف‌هايي را مي‌زنيد كه دردي از مردم درمان نمي‌كند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: جنايتكاران با دست باز هر غلطي انجام مي‌دهند، آمار را نمي‌دهند، پيكرهاي ما را مخفيانه دفن مي‌كنند. اين ديپلماسي اهرم اقتدار نيست كه در پي آن بايد منتظر تحقيرهاي بزرگ‌تر باشيم.
وي افزود: ما بايد قدر مؤلفه‌هاي قدرت خود را بدانيم و آن را به حراج نگذاريم. اصلي‌ترين مؤلفه قدرت ايران مرگ بر امريكا است، 36 سال امريكا با هر وسيله‌اي تلاش كرد اين شعار را از مردم ايران بگيرد. امروز كار به جايي رسيده كه رئيس جمهور امريكا در مجمع جهاني رؤساي جمهور سازمان ملل خطاب به ملت ما مي‌گويد كه با مرگ بر امريكا براي شما شغل ايجاد نمي‌شود. سردار نقدي در ادامه گفت: من ثابت مي‌كنم كه اقتصاد، معيشت، شغل خوب با مرگ بر امريكا فراهم مي‌شود و دور شدن از آن فقر و تنگدستي ايجاد مي‌كند، مرگ بر امريكا نه تنها مؤلفه قدرت ما در عرصه بين‌الملل بلكه تأثير در اقتصاد ما داشته و دارد، مرگ بر امريكا براي كساني كه به وادادگي اعتقاد داشتند، بيكاري ايجاد كرده است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان كرد: در روابط بين‌الملل قدرت تأثيرگذاري بر طرف مقابل سلاح، قدرت اطلاعاتي، نفوذ در سيستم اداري و سياسي واقتصاد برتر است اما انقلاب اسلامي اين ابزارها را كند كرد، يك مدل جديد ديپلماسي را ارائه كرد كه قدرت سلاح، نفوذ اطلاعاتي، قدرت پول، روش ساخت تروريست همه را شكست داد. وي افزود: امروز شيوه مسلط و برتر زر، زور و نفوذ نيست، بلكه افكار عمومي حرف اول را زده و پارادايم مسلط در اعمال قدرت بين‌المللي است كه آن را انقلاب اسلامي تقويت كرد، هركس بخواهد مقابل ارزش‌هاي انقلاب بايستد جاي او كنار بني‌صدر و رجوي است.
سردار نقدي بيان داشت: انقلاب اسلامي توانسته در عرصه ديپلماسي بين‌الملل بازي را به زميني بياورد كه برتري با او است، ما با روش‌هاي انگليسي در سياست وارد نمي‌شويم اساس اقتدار كشور ما بر مردم است دشمن اين را متوجه شده و جنگ نرم را تعريف كرده است.





تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن