تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813007837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعودی‌ها مسئول حادثه منا هستند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سعودی‌ها مسئول حادثه منا هستند
معاون دبیر کل حزب الله لبنان، سعودی ها را در حادثه منا مسئول دانست و برخورد منفی آنها را با خواسته های کشورهای اسلامی درباره اتباع جان باخته این کشورها در این حادثه محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ - 30 September 2015




معاون دبیر کل حزب الله لبنان، سعودی ها را در حادثه منا مسئول دانست و برخورد منفی آنها را با خواسته های کشورهای اسلامی درباره اتباع جان باخته این کشورها در این حادثه محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم گفت: مقامات سعودی مسئول فاجعه منا هستند و باید تحقیق شفاف صورت گیرد و نتایج آن به اطلاع جهان اسلام برای روشن شدن حقیقت برسد.

وی این سئوال را مطرح کرد که چه کسی و چه علتی حادثه خطرناک در مسیر عادی حجاج را رقم زد؟ چرا نیروهای امنیتی دخالت نکردند تا حاجیان را نجات دهند و علت را سریعا شناسایی کنند؟

شیخ نعیم قاسم برخورد منفی سعودی ها با کشورهایی که پیگیر حاجیان خود هستند را محکوم کرد و از مواضع افرادی که از سعودی ها در قبال کوتاهی شان در مناسک اسلامی حمایت می کنند ابراز تاسف کرد.

وی افزود: حق کشورهای اسلامی است که خواستار بررسی اداره امور حج با توجه به تکرار حوادث فاجعه بار شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن