تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات ريشه اي با حل مشکلات آموزش وپرورش ميسر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۲۷ب.ظ)
استاندار فارس تاکيد کرد: رفع مشکلات ريشه اي با حل مشکلات آموزش وپرورش ميسر مي شود موج - شيراز - استاندار فارس گفت: تا زمانيکه مشکلات آموزرش و پرورش برطرف نشود نمي توانيم انتظار رفع مشکلات ريشه اي داشته باشيم .
به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي افشاني چهارشنبه شب در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان بيان کرد: بايد در شيراز بررسي کرد، و مدارسي را که قيمت بالايي دارند به فروش رساند و از درآمد حاصله چند مدرسه ساخت .
وي افزود: تا چه زماني قرار است اعتبارات تنها در قالب ساختمانها و تجهيزات صرف شوند در حالي که مشخص نيست معلم در کجاي برنامه هاي آموزش و پرورش قرار گرفته است.
افشاني تصريح کرد: متاسفانه امروز معلمان به حاشيه رفته اند و برنامه اي براي آنها وجود ندارد.
استاندار فارس يادآور شد: در کشورهاي توسعه يافته نسبت معلم به دانش آموز ۱۵ به ۲۰ است در حالي که در کشورهاي در حال توسعه مانند ايران اين نسبت يک به ۱۱ است.
وي تاکيد کرد: در نخستين روز حضورم در فارس اعلام کردم که آموزش و پرورش اولين اولويت کاري و اجرايي من در اين استان خواهد بود که در اين راستا تلاش خواهم کرد علي رغم مشکلاتي که وجود دارد اما نيم ساعت در هفته را به بررسي امور اين سازمان اختصاص دهم.
افشاني افزود: نخستين بار در سال ۸۲ موضوع خيرين مدرسه ساز در قانون بودجه ديده شد که به مرور زمان آسيب هايي متوجه اين امر گرديد.
استاندار فارس افزود: بايد با ساماندهي و حمايت از فارغ التحصيلان باهوش دانشگاهها، مراکز تحقيقاتي را به آنها واگذار کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن