تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798330797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد دغدغه ای بزرگ برای مسئولان ذی ربط


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد دغدغه ای بزرگ برای مسئولان ذی ربط استان‌ها > لرستان - حقوق عقب افتاده در شهرداری بروجرد دغدغه بزرگ برای مسئولین ذی ربط این مجموعه در سطح شهرستان بروجرد شده است

این مشکلات اقتصادی که از سال 89 و بر اساس یکسری برنامه ریزی نا صحیح از سوی مسئولین ذی ربط شهرداری و شورای شهر در پی استخدام های ضابطه ای شکل گرفت امروز باعث کندتر شدن چرخه اقتصادی این نهاد عمرانی شهر بروجرد شده است و مسئولین این شهرستان روز به روز در پی چاره ای برای رفع این مشلات اقتصادی هستند و تا بحال موفق به رفع این گره که نشده اند هیچ ، روز به روز بر مشکلات آنها نیز اضافه تر میشود. در این بین شهردار وقت با تمام تلاش خود قصد رفع معایب و مشکلات را شاید میتوان گفت به تنهایی دنبال می کند و اعضای شورای شهر بجای کمک به این نهاد در پاره ای از مواقع با ضعف نسبی با قرار دادن چوب لای چرخه شهرداری مشکلاتی را برای این ارگان بوجود می اورد. اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در دوره سوم و چهارم با عملکرد ضعیف خود تا بحال نتوانسته اند خواسته های شهر را براورده کنند و روز به روز بر مشکلات اضافه میشود و کم و کاستی از مشکلات وجود ندارد. در مصاحبه با کارگران شهرداری بروجرد هر کدام صحبت های خاص خود را ارایه می دانند:
کردی از کارگران خدمات شهری شهرداری بروجرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه افزود: مدت 5ماه است که هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده ایم و آیا این صحیح است که با خانواده 6 نفری بتوانی با شرایط اقتصادی امروز با چهار بچه مدرسه رو امرار و معاش کرد. گودرزی از کارگران فضای سبز شهرداری بروجرد می گوید ،از بحث حقوق عقب افتاده که بگذریم مدت یکسال است که جهت وضعیت درمانی همسرم پیگری درمان او هستم اما اداره تامین اجتماعی بروجرد دفترچه بیمه های ما را تامین اعتبار نمی زند و همین موضوع باعث شده است که در بحث هزینه های درمانی خود و خانواده 4 نفری مان شدیدا" دچار مشلات اقتصادی شویم. مرادی از کارکنان سازمان موتوری گفت: حدود یکسال است که بازنشست شده ام اما بخاطر عدم پرداخت سنوات کاریم از سوی شهرداری بلاتکلیف مانده ام و امیدورام که مشلات اختصادی شهرداری بروجرد هرچه زودتر حل شود.

و یکی از کارکنان فضای سبز بروجرد می گویبد: با شرایط اقتصادی امروزی و با توجه به پاره ای از مشکلات و معظلات و اجاره خانه و خرج دانش آموزان جهت رفتن به مدرسه از ابتدای سال 94 تا بحال حقوقی دریافت نکرده ایم و زمانی که لب به اعتراض می گشاییم تهدید به اخراج از سوی مسئولین ذی ربط میشویم و هیچ کس به درد دلمان گوش نمی کند.

البته باید گفت که در این بین شاید با برنامه ریزی صحیح مدیریتی بتوان از بار مشکلات شهرداری بروجرد برداشت ،مثلا" همانطور که خود مسئولین شهرداری می گوید در حال حاضر1100نیروی مازاد در شهرداری بروجرد وجود دارد که در این بین شهرداری نیز با واگذاری بخشی از پروژهای عمرانی خدماتی به پیمان کاران ماهانه حدود بین 800میلیون هزینه و دستمزد به پیمانکار پرداخت می کند که با بهره گیری صحیح از همین نیروهای مازاد در جهت عمران و خدمات میتواند دستمزد اضافی که به پیمانکاران پرداخت میکند را در حساب شهرداری نگهداشته و از بار اقتصادی کاسته شود اما با وجود ضعف های داخلی مدیریتی در شورای اسلامی شهر و شهرداری این موضوع برای عده ای از افراد قابل هضم نخواهد بود،تا آنجا که اگر در این ایام به شمال شهر بروجرد مراجعه کنید شاهد انباشته شدن زباله ها و مشکلاتی در زمینه خدمات شهری خواهیم بود که ضعف عمده پیمانکاران را بدرستی نمود میدهد. رئیس شورای شهر بروجرد نیز در این ارتباط به خبرنگار ما در بروجرد گفت: بخشی از حقوق معوق 6 ماهه کارگران شهرداری بروجرد به‌زودی پرداخت می‌شود.

عباس شمس الدینی با بیان اینکه انباشت زباله در برخی مقاطع شهر را از مشکلات شایع مدیریت شهری خواند و افزود: با توجه به اینکه شهرداری بروجرد نیروی کافی به منظور جمع‌آوری زباله‌های شهری را در مجموعه خود دارد تلاش می‌شود با حذف حضور پیمانکاران همکار با این مجموعه از عوامل و نیروهای مشغول به کار در این مجموعه به منظور جمع‌آوری زباله‌ها استفاده شود.

رئیس شورای شهر بروجرد بااشاره استقرار دستگاه زباله سوز در سایت دفن زباله این شهرستان، عنوان کرد: قرار دادهای لازم به منظور استقرار این دستگاه در سایت زباله‌سوزی با ماشین‌سازی اراک منعقد شده که این دستگاه با کاربری تولید برق می‌تواند هزینه‌های خود را تأمین کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر کارهای انتقال حدود 22.5 هکتار از زمین‌های متعلق به منابع طبیعی و امور اراضی به منظور استقرار این دستگاه در دست انجام است که به محض انتقال سند عملیات احداث کارخانه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی بی نظمی های حاکم در شهرداری می‌تواند در ارائه خدمات توسط این نهادهای مرتبط خلل وارد کرده و اهداف آنها را به حاشیه کشاند براین اساس تلاش می‌شود در راستای ممانعت از بروز اینگونه بی نظمی‌ها تلاش شود. در این ارتباط شهرداربروجرد نیز افزود:شهرداری بروجرد تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کارگران بکار گرفته است و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک حقوق معوقه پرسنل را پرداخت کنیم.
وی افزود: عمده ترین مشکل شهرداری بروجرد نبود بودجه کافی و کم شدن ساخت و سازها و دریافت عوارض است که مشلات اقتصادی جامعه باعث ایجاد چنین مشکلاتی در بروجرد شده است. یوسفی افزود: کارگران شهرداری بروجرد انسانها شریف و بزرگوارند که با وجود مشکلات اقتصادی پیش آمده همچنان با علاقه به کار خود ادامه می دهند و همه با هم دست در دست هم خواهند داد تا انشالله مشکلات این نهاد شهری بزودی رفع شود. یوسفی عمده ترین عامل این موضوع را برنامه ریزی نادرست در بحث استخدام در سالهای پیش در شهرداری خواند که مسئولین وقت بدون پیش بینی های مربوطه افرادی را در شهرداری استخدام نموده اند که امروز باعث پاره ای از مشکلات شده اند. مهدی گودرزی/  

کلید واژه ها: استان لرستان -




چهارشنبه 8 مهر 1394 - 19:44:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن