تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل560 هزار واحد مسکن مهر کار بسيار بزرگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۶ب.ظ)
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي: تکميل560 هزار واحد مسکن مهر کار بسيار بزرگي است موج-قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهر گفت: 560 هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبير و اميد در کشور بهره‌برداري شد که تکميل اين تعداد واحد مسکن مهر کار بسيار بزرگي است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اصغري مهرآبادي،قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي، در آيين بهره‌برداري از 9 هزار واحد مسکن مهر در همدان با بيان اينکه دولت عزم راسخ براي تکميل طرح مسکن مهر دارد افزود: تسريع در اتمام اين طرح از برنامه‌هاي دولت است.
وي ادامه داد: اين طرح بزرگ در يک هزار و 100 شهر اجرايي شده و سياست کلي وزارت راه و شهرسازي اين است که هيچ واحد مسکن مهري را بدون خدمات زيربنايي تحويل ندهد.
مهرآبادي اظهار کرد: در مسکن مهر سراسر کشور يک هزار و 550 باب مدرسه نياز است که 439 باب از محل منابع داخلي وزارت راه و شهرسازي آغاز شده و 153 باب مدرسه تاکنون تحويل شده است و تا پايان اجراي اين طرح‌ها بايد همه مدارس به اتمام برسد.
وي از آغاز عمليات اجرايي 405 باب مسجد در مسکن مهر خبر داد و افزود: تاکنون نيز 200 باب مسجد از محل منابع وزارت راه و شهرسازي ساخته و بهره‌برداري شده است.
به گفته وي همچنين 50 واحد کلانتري در دست اقدام است که تاکنون 20 واحد کلانتري داير شده است.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهر گفت: سال گذشته شوراي پول و اعتبار با افزايش تسهيلات مسکن مهر از 250 به 300 ميليون ريال موافقت کرد، اما؛ به دليل اين که سقف اعتبارات تسهيلات توسط شوراي پول و اعتبار ثابت مانده بود امکان افزايش اين تسهيلات براي تمام واحدهاي مسکن مهر وجود نداشت و تسهيلات 300 ميليون ريالي 270 هزار واحد مسکوني را پوشش داد.
مهرآبادي افزود:علاوه بر 270 هزار واحد مسکن مهر که مشمول افزايش وام شدند، تسهيلات 300 ميليون ريالي براي 790 هزار واحد مسکن مهر نيز روز گذشته توسط بانک مرکزي ابلاغ شد و از هفته آينده اجرايي مي‌شود که در اين مورد مشکل مالي وجود ندارد و از محل وصول اقساط پرداخت خواهد شد.
وي با بيان اين که از مجموع 2 ميليون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور تاکنون يک ميليون و 825 هزار واحد بهره‌برداري شده، گفت: اتمام طرح‌هاي مسکن مهر تا پايان سال 95 از برنامه‌هاي دولت است.
با حضور قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهر، استاندار همدان و جمعي از مسوولان استان همدان به طور همزمان 9 هزار و 371 واحد مسکن مهر شامل شش هزار و 901 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، 405 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر، 2 هزار و 75 واحد در بافت فرسوده به بهره‌برداري رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن