تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سومین المپیاد استانی آماده در شهرستان خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور جوانان هلال احمر استان مرکزی به پانا خبرداد: برگزاری سومین المپیاد استانی آماده در شهرستان خمین خبرگزاری پانا: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمری در طی دو روز ویژه خواهران و برادران در 7 و 8 مهر ماه در اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر ساعت 13:40

خبرگزاری پانا+ برگزاری سومین المپیاد استانی آماده در شهرستان خمین

آرش اشتری در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: آموزش های ارائه شده شامل مهارت های امدادی، اطفاء حریق و اسکان اضطراری (چادر زنی ) و حمل مصدوم و حمایت حیاتی پایه BIS و احیا قلبی و ریوی CPR و پناه گیری و تخلیه اضطراری و ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و شکستگی و آتل بندی و رسیدگی به خونریزی و بانداژ می شود.
وی افزود: این طرح با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و هلال احمر برای سومین سال است که اجرا می شود و فعلا در پنج شهر از استان اجرا شده و قرار است این طرح در کلیه شهرها و روستاهای استان نیز به صورت همگانی اجرا شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار داشت: المپیاد استانی آماده و مهارت های امدادی بین تیم های منتخب شهرستان های دلیجان، آشتیان، خمین، شازند و غرق آباد برگزار شد که چهار تیم 15 نفره دختر و پنج تیم 15 نفره پسر در آن شرکت نمودند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن