تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز شعار مرگ بر آمريکا به خوب کار کردن تبديل شده است/ همکاري نکردن دولت در پرداخت هزينه خريد اتوبوس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
شهردار تهران تاکيد کرد؛ امروز شعار مرگ بر آمريکا به خوب کار کردن تبديل شده است/ همکاري نکردن دولت در پرداخت هزينه خريد اتوبوس موج - شهردار تهران گفت: متاسفانه دولت طي پنج سال گذشته حتي يک ريال بابت خريد اتوبوس به شهرداري تهران نداده و تمام اتوبوس هايي که به ناوگان حمل و نقل عمومي شهر اضافه مي شود با هزينه شهرداري خريداري شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد باقر قاليباف در مراسم ورود 200 دستگاه اتوبوس دو کابين به ناوگان حمل و نقل عمومي شهر تهران تصريح کرد: اگر وضعيت ناوگان اتوبوسراني شهر تهران را با 10 سال گذشته مقايسه کنيم در خواهيم يافت که طي ساليان گذشته اقدامات بسيار خوبي در حوزه حمل و نقل عمومي صورت گرفته است.
وي افزود: 10 سال گذشته 18 هزار پرسنل سازمان اتوبوسراني به شدت از وضعيت اين سازمان ناراضي بوده و حتي کار به اعتصاب و اعتراض اين نفرات کشيده شده بود.
شهردار تهران با تاکيد بر اينکه اشکالات زيادي در حوزه اتوبوسراني در شهر تهران وجود دارد، گفت: در شرايطي که دولت بايد 82 درصد پول خريد اتوبوس ها را پرداخت کند، اما؛ شاهد اين اتفاق نيستيم و متاسفانه دولت در اين زمينه همکاري با شهرداري تهران نداشته است.
شهرداري تهران تاکيد کرد: طي پنج سال اخير حتي يک ريال هم بابت خريد اتوبوس به شهرداري تهران داده نشده و شهرداري هزينه هاي خريد اتوبوس ها را پرداخت کرده است.
قاليباف با بيان اين مطلب که امروز شعار «مرگ بر آمريکا» با خوب کار کردن تغيير معنا پيدا کرده است، گفت: مکلف هستيم در تمام حوزه ها خوب کار کرده و امروز شعار مرگ بر آمريکا يعني خوب کار کردن و کار خوب را تحويل مردم دادن.
شهردار تهران به استقبال از همکاري بانک ها براي توسعه حمل و نقل عمومي شهر تهران اذعان کرد: مصمم هستيم سيستم حمل و نقل عمومي شهر تهران را توسعه داده و در اين مسير از همکاري تمام بانک ها و سرمايه گذاران استقبال مي کنيم.
وي در خصوص اقدامات شهرداري به منظور کاهش تعداد موتورسيکلت هاي کاربراتوري گفت: در حال حاضر شهرداري 80 درصد هزينه خريد موتورسيکلت هاي برقي را به صورت وام پرداخت مي کند و در تلاش هستيم از اين طريق بخشي از آلودگي هاي موجود در شهر تهران را بکاهيم.
قاليباف با ارائه آماري از تعداد دوچرخه هاي مورد استفاده شهروندان از طريق خانه هاي دوچرخه شهرداري تصريح کرد: اکنون در طول يک روز شهروندان از سه هزار و 500 دستگاه دوچرخه استفاده مي کنند که در تلاش هستيم اين ميزان را به صد هزار دستگاه دوچرخه افزايش دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن