تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهاد کاظمی جانشین قلعه نویی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرهاد کاظمی جانشین قلعه نویی شد خبرگزاری پانا: سرمربی سابق راه آهن به زودی قراردادش را با باشگاه سیاه جامگان امضا می کند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر ساعت 11:43

خبرگزاری پانا+ فرهاد کاظمی + سیاه جامگان

به گزارش خبرگزاری پانا،  با رفتن رسول خطیبی از سیاه جامگان، سعید رمضانی روی نیمکت این تیم نشست اما نتایج قابل قبولی کسب نکرد تا مسئولان این باشگاه به فکر ایجاد تغییرات در تیمشان بیفتند. صحبت از گزینه های مختلفی برای نشستن روی نیمکت سیاه جامگان شد اما گزینه اصلی مدیرعامل این باشگاه امیر قلعه نویی بود. مذاکرات با قلعه نویی هم شروع شد اما رقم درخواستی سرمربی فصل گذشته استقلال برای یک فصل و نیم آنقدر بالا بود که عباسی، مدیرعامل سیاه جامگان قید آوردن امیر به مشهد را زد. بعد از قلعه نویی مذاکرات با فرهاد کاظمی شروع شد. در ابتدا طرفین به توافق نرسیدند اما امروز از مشهد خبر رسید که کاظمی بعد از مذاکره حضوری در مشهد پیشنهاد سرمربیگری سیاه جامگان را قبول کرده و قرار است ظرف روزهای آینده برای امضای قرارداد و حضور در تمرینات این تیم دوباره به مشهد برگردد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن