تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از فاجعه منا به راحتي نمي گذريم/ حکام آل سعود بايد پاسخگو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸ق.ظ)
محسني‌اژه‌اي: از فاجعه منا به راحتي نمي گذريم/ حکام آل سعود بايد پاسخگو باشند موج-معاون اول دستگاه قضايي گفت که حکام آل سعود به دليل فاجعه‌اي که در منا رخ داد به جهات مختلف بايد مورد تعقيب و پيگيري قرار بگيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام و المسلمين محسني‌اژه‌اي در گردهمايي بسيجيان قوه قضاييه که صبح امروز در مجتمع شهيد بهشتي برگزار شد با اشاره به فاجعه‌ منا گفت: فاجعه‌اي در سرزمين وحي و سرزميني که بايد امن‌ترين نقطه زمين باشد رخ داد و نمي‌توان از آن به راحتي گذشت. حکام آل سعود نمي‌توانند از بار سنگين اين مسووليت شانه خالي کنند و بايد پاسخگو باشند.
وي ادامه داد: حکام آل سعود نبايد نسبت به آنچه که در منا در روز عيد سعيد قربان، روزي که همه قلوب مسلمين متوجه مکه است و همه مسلمانان از همه بلاد به سمت مکه براي انجام مناسک حج آمدند، بي‌تفاوت باشد. اين عزيزان مظلومانه کشته و مجروح شدند که دولت آل سعود بايد پاسخگو باشد و بابت چنين فاجعه‌اي مجازات مناسب و عاجل ببيند.
معاون اول دستگاه قضايي با بيان اينکه حکام آل سعود بايد تمام خسارت‌هاي مادي و معنوي و تألم‌هايي که براي جهان اسلام و مسلمين به‌خصوص خانواده‌هاي داغدار پيش آمده را جبران کند.
محسني اژه‌اي با بيان اينکه در سرزمين مکه بايد آرامش کامل و امنيت حاکم باشد، خاطرنشان کرد: حکام آل‌سعود نمي‌توانند مسووليت عظيمي که بر دوش آن‌هاست را با فرافکني از خود دور و رد مسئوليت کنند.
وي ادامه داد:‌ چه گذشت در ساعت يا ساعاتي که بيش از صد هزار نفر مظلوم در لباس احرام به خاک و خون کشيده شدند. چه کسي بايد پاسخگوي اين ناامني باشد.حکام آل سعود به جهات مختلف بايد مورد تعقيب و پيگيري قرار گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن