تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815242377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز صادرات ميعانات گازي ايران به چين پس از 6 ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
آغاز صادرات ميعانات گازي ايران به چين پس از 6 ماه موج - صادرات ميعانات گازي ايران به چين در حالي در ماه سپتامبر اوج گرفت که اين کشور پس از ۶ ماه خريد خود را از ايران از سر گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، صادرات ميعانات گازي ايران به چين در حالي در ماه سپتامبر اوج گرفت که اين کشور پس از ۶ ماه خريد خود را از ايران از سر گرفت.
اين افزايش در حالي صورت گرفت که جين پينگ، رئيس جمهوري چين، در ديدار با دکتر حسين روحاني، رئيس جمهوري اسلامي ايران، در حاشيه برگزاري مجمع سالانه سازمان ملل متحد نيويورک به اهميت گسترش روابط تجاري تهران و پکن اشاره کرد.
مدعي شد ايران به علت کاهش تقاضاي چين، بزرگ‌ترين خريدار نفتي خود، مقاديري از ميعانات گازي توليدي خود را در طول تابستان که از فازهاي پارس جنوبي برداشت شده را روي آب ذخيره کرده است.
به گفته يک منبع مطلع از حجم واردات نفت و ميعانات گازي چين، بر خلاف نفت که مي‌توان توليد آن را متوقف کرد، ميعانات گازي را نمي‌توان متوقف کرد و توليد بايد ادامه يابد.
صادرات ميعانات گازي ايران در طول ماه سپتامبر به طور ميانگين حدود ۲۱۰ هزار بشکه در روز بوده و نخستين بار در سال ۲۰۱۵ ميلادي است که اين رقم از ۲۰۰ هزار بشکه در روز فراتر رفته است.
ديگر خريداران ميعانات گازي ايران، ژاپن، کره جنوبي، و امارات متحده عربي هستند.
ايران مي‌تواند روزانه ۵۰۰ هزار بشکه ميعانات گازي صادر کند، اما؛ مشتريان ميعانات ايران از ابتداي امسال به طور ميانگين روزانه ۱۸۰ هزار بشکه خريدار اين کالا بوده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن