تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815463146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوتاهي مديران قبلي باعث عدم پيشرفت پروژه تالار مرکزي خرم آباد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۷:۰ق.ظ)
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان: کوتاهي مديران قبلي باعث عدم پيشرفت پروژه تالار مرکزي خرم آباد است موج-خرم آباد- مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با تاکيد بر کوتاهي مديران قبلي در عدم پيشرفت پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد گفت: 20 درصد از اعتبارات طرح هاي عمراني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به لرستان اختصاص يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام حميد رضا حنان در اين رابطه ضمن برشمردن علل عدم پيشرفت فيزيکي اين پروژه گفت: کلنگ پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد حدود 8 سال قبل و در دوره ي مديران کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به زمين زده شده و تا قبل از روي کار آمدن دولت جديد به دليل کوتاهي هاي صورت گرفته،متاسفانه بين 2 تا 3 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با تأکيد بر کوتاهي مديران قبلي در عدم پيشرفت پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد گفت: از مجموع اعتبارات طرح هاي عمراني وزارت در مرحله ي اول سال جاري، 20 درصد يعني بيش از 3 ميليارد تومان به استان لرستان و به پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد اختصاص يافته است.
وي با اشاره به بهره برداري از فاز اول پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد در سال آينده، افزود: با اقدامات انجام شده در دوره ي جديد، اين طرح در مدت زمان کمتر از دو سال 20 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و با توجه به بودجه ي اختصاص يافته و برنامه ريزي هاي صورت گرفته، تا پايان سال جاري به پيشرفت کم نظير 45 درصدي خواهد رسيد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان خاطرنشان کرد: بسياري از مشکلات شناسايي شده پروژه در جلسه امروز نماينده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با معاون عمراني استاندار، مطرح و در جهت رفع آن تصميمات لازم اتخاذ شد.
حنان در پايان تصريح کرد: نگاه ويژه ي استاندار به مسائل عمراني و تلاش هاي مصرانه ي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، موجب احياي دوباره ي اين طرح بر زمين مانده شده است.

جلسه بررسي مشکلات پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد برگزار شد

معاون اداري و مالي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان گفت: در جلسه اي با حضور معاون عمراني استاندار و مدير کل دفتر طرح هاي عمراني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مشکلات پيش روي پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد بررسي و تصميمات جديدي اتخاذ شد.
مجيد سوري با اعلام اين خبر گفت: در اين جلسه که با حضور مهندس اصلاني معاون استاندار، معمار مدير کل دفتر طرح هاي عمراني وزارت، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، شهردار خرم آباد، پيمانکار و کليه ي دست اندر کاران پروژه برگزار شد، مصوب شد با توجه به پرداخت کليه عوارضات پروژه شهرداري در اسرع وقت پروانه ي ساخت تالار را صادر کند.
وي افزود: در جهت تسريع در روند کار پروژه، مصوب شد که هر 45 روز يک بار جلسه اي با حضور معاون امور عمراني استانداري برگزار و گزارش روند کار توسط مجريان ارائه شود.
معاون اداري و مالي اداره کل اضافه کرد: تکميل اسکلت پروژه ي تالار مرکزي خرم آباد، ظرف 75 روز آينده، ديگر مصوبه اين جلسه بود که مي تواند در مسير تسريع در ساخت، گام بسيار مهمي باشد.
سوري خاطرنشان ساخت: در طول 2 سال گذشته با پيگيري استاندار و تلاش هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نزديک به 10 ميليار تومان اعتبار به پروژه اختصاص يافته، که نشان از توجه ويژه ي مسوولين دولت تدبير و اميد به اين طرح است.
وي در پايان ابراز داشت: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اين پروژه تا پايان سال جاري به پيشرفت فيزيکي 45 درصد خواهد رسيد و ان شاا... فاز اول آن تا پايان سال 95 بهره برداري مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن