تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخواه: نسل جدید را به وزنه برداری معرفی می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برخواه: نسل جدید را به وزنه برداری معرفی می‌کنیم
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان گفت: درصددیم نسل جدیدی به وزنه برداری کشورمان معرفی کنیم و با جدیت این هدف را دنبال می‌کنیم.


حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: اردوهای آماده سازی نوجوانان را برای حضور در رقابت‌های آسیا و جهانی سال آینده آغاز کرده‌ایم. تلاشمان این است نسل جدیدی در این رده به وزنه برداری ایران معرفی کنیم و با جدیت ان را دنبال می‌کنیم.


وی تصریح کرد: نخستین اردوی آماده سازی وزنه برداری نوجوانان، طی روزهای 3 مهر و 13 شهریور در تهران برگزار شد که 30 نفر از وزنه بردارن برتر مسابقات قهرمانی کشور که مرداد 94 در استان‌های قزوین در رده سنی 13-14 سال و سنندج 15-16 سال صورت گرفت در این اردو حضور داشتن.


برخواه در ادامه گفت: در سال جاری قصد داریم 4  اردو برگزار کنیم که یک اردو انجام شد و اوایل سال 2016 اسامی 13-14 وزنه بردار را به فدراسیون جهانی ارسال خواهیم کرد بقیه نفرات حاضر در اردو را نگه می‌داریم.


وی تاکید کرد: تا زمان آغاز مسابقات جهانی که مهر 95 در مالزی و کمی بعد از این رقابت‌ها مسابقات جهانی ژاپن می‌باشد فرصت کافی برای آمادگی داریم.


**وزنه برداری ایران جزو قدرت‌های برتر جهان


برخواه گفت: وزنه برداران ایران جزء قدرت‌های برتر دنیا هستند و  به طبع هدف ما در این رقابت‌ها بین المللی ایستادن روی سکو است و در صورتی که مشکلی پیش نیاید کسب عنوان قهرمانی است.


**نخستین تجربه به بین المللی وزنه برداران نوجوان


سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در این باره گفت: وزنه برداران نوجوانان ایران نخستین تجربه بین المللی خود را در این رقابت‌ها به دست می‌آوردند و از نظر روحی با آمادگی بالا به روی تخته خواهد رفت.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برگزاری نخستین رکوردگیری رسمی نوجوانان وزنه بردار
نخستین تمرین تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در کبکانیان
اردوهای آماده‌سازی تیم ملی وزنه برداری جوانان آغاز می‌شود
مربیان تیم نوجوانان وزنه برداری معرفی شدند
پیش درآمدی رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان





۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن